پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
ساداتی نژاد در حالی نصیحت درمانی را در پیش گرفته که اهمال مسلم در بخش هایی نظیر اطلاع رسانی درست به جامعه در خصوص چالش فلفل دلمه ای داشته و همچنین ساختار و فرآیند بررسی میزان سموم در محصولات کشاورزی مورد مصرف در بازار داخلی و خارجی ، فعال نیست. آقای وزیر، لطفا بجای سخنرانی، برایمان از وضعیت رفع این دو مشکل که مورد دوم آن می تواند باعث دادگاهی شدن شما شود ، صحبت کنید. در رقابتی مسئله دار، قبول مسئولیت کردی و الان هم موظف به پاسخگویی هستید.
شعار سال: ساداتی نژاد در حالی نصیحت درمانی را در پیش گرفته که اهمال مسلم در بخش‌هایی نظیر اطلاع رسانی درست به جامعه در خصوص چالش فلفل دلمه‌ای داشته و همچنین ساختار و فرآیند بررسی میزان سموم در محصولات کشاورزی مورد مصرف در بازار داخلی و خارجی، فعال نیست.
 
آقای وزیر، لطفا بجای سخنرانی، برایمان از وضعیت رفع این دو مشکل که مورد دوم آن می‌تواند باعث دادگاهی شدن شما شود، صحبت کنید. در رقابتی مسئله دار، قبول مسئولیت کردی و الان هم موظف به پاسخگویی هستید.

تعداد بازدید : 2

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین