پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
بین بچه بسیجی‌ها یک اصطلاح برای شوخی رایج است مبنی بر اینکه فلانی در والفجر مقدماتی گیره. حال در قیاسی مع الفارق برای حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب باید گفت که چی داری می‌گی؟ چی رو داری انکار می‌کنی؟ به چی می‌خوای برسی. به داد کشور و انقلاب نرسیم، بی خیال بازی‌های شما‌ها کار دست این کشور و آب و خاک می‌ده. گام دوم رو استارت زدیم که تفکرات و فرمایشاتی نظیر صحبت‌های حضرتعالی رو پشت سر بگذاریم. با مظاهر فساد از هر مرجعی که باشه مقابله کنیم. مجری سوال کرده که فلان ردپا توی فلان مال چکار می‌کنه و تو انکار می‌کنی؟ بیشتر می‌خوای بدونی و به سوال و جواب کشیده بشی، دانشگاشو تو انتخاب کن، ما اونجا حاضر می‌شیم برای مناظره. ببین چی می‌گیم و از چی حرف می‌زنیم. مملکت مفت بدست نیومده که با خوش خیالی بخوایم اجازه مفت رفتنش رو بدیم. سه عبارت انقلابی گری، غرب ستیزی، ولایتمداری، هزینه داره و کار بلدی می‌خواد آشیخ عزیز.
شعار سال: حجت‌الاسلام مسعود دیانی در برنامه سوره ابتدا یک بسم‌الله گفت و دعا کرد که این برنامه به خیر بگذرد بعد سوال کرد چه تضمینی برای سلامت اقتصادی [متولیان]نهاد دین وجود دارد؟ یک آقایی به نام حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب که قبلا نماینده مجلس هم بوده در جواب گفت: تقوای مراجع ضامن سلامت بیت اوست و معتقدم پول و سرمایه تاثیری در جهت‌گیری نهاد دین نداشته است؛ و موردی سراغ ندارم
دیانی گفت: مورد که هست، اما گفتنش روی آنتن سخت است... معتقدم جای عالم دینی تراز اول ما ایرانمال نیست

برشی از گفتگو:
نواب: من وسط میدان اجرایی‌ام و به شما می‌گویم به اقتصاد سیاسی و نقش پول در شکل دهی به جهت‌گیری نهاد دین قائل نیستم و این را بی‌تاثیر میدانم.

دیانی: گاهی این انتقاد‌ها هست که فلان تصمیم فلان مرجع راجع به فلان فتوا پشتوانه خودآگاه یا ناخودآگاه اقتصادی دارد. شرکتی تکنولوژی‌ای را وارد می‌کند و مرجعی فتوای حرمت علیه آن تکنولوژی می‌دهد. این شائبه را ایجاد می‌کند که شاید عده‌ای دارند اِعمال نفوذ می‌کنند تا فتوایی شکل بگیرد.

تعداد بازدید : 59

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین