پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
شهردار تهران در واکنش به بلند مرتبه سازی جنب باغ گیاه شناسی گفت: مجموعه شهرداری بر اساس ضوابط و مقررات پروانه‌های ساخت را صادر می‌کند و این کاملا واضح است که با ساخت و ساز‌های غیر قانونی سازگاری ندارد.

شعار سال:به گفته زاکانی ساخت و ساز‌های غیرقانونی در منطقه ۲۲ وجود دارد، که این موضوع نیاز به توسعه زیرساخت‌ها برای حل مشکل دارد.
 
باغ گیاه‌شناسی ملی ایران به وسعت ۱۴۵هکتار در دامنه جنوبی رشته‌کوه البرز در اراضی چیتگر، در شمال‌غربی تهران واقع شده است.
 
در روز‌های گذشته اخباری پیرامون ساخت ده‌ها برج بلندمرتبه به عرض یک خیابان فاصله با این باغ منتشر شد که به گفته کارشناسان تحقق آن ادامه حیات باغ ملی گیاه‌شناسی را به خطر خواهد انداخت؛ چراکه بلندمرتبه‌سازی در پیرامون باغ گیاه‌شناسی سبب ایجاد جزیره گرمایی در این ناحیه شده است و اگر دور تا دور این باغ با ساخت‌وساز‌های جدید محصور و مسدود شود، این پدیده تشدید خواهد شد.

تعداد بازدید : 13


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:26 دی 1400، کدخبر: ، www.yjc.news،8032135

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین