پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
سرمای هوا زیاد شده و خوابیدن روی کارتن و پیچیدن پتو دور خود، جواب نمی‌دهد. برخی از بی خانمان‌ها در این شرایط تغییر رویه داده و از کارتن خوابی به سمت گونی خوابی رفته اند. لازم به توضیح است که بسیاری افراد بی سرپناه از وجود گرمخانه‌ها در سطح شهر بی اطلاع هستند و برای استفاده مطلوب‌تر از زیرساخت‌های مهیا شده، لازم است شهرداری اکیپ‌های جمع آوری افراد بی خانمان را راه اندازی و آن‌ها را به گرمخانه‌ها ارجاع دهد.
شعار سال: گونی‌خوابی، گودال‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، گورخوابی، کانال‌خوابی، لوله خوابی و کارتن‌خوابی از اشکال تحمیل شده بیخانمانی و بی‌مسکنی به گروه‌های آسیب دیده اجتماعی است. این آسیب چهره زشت خود را در فصول سرد، بصورت ملموس تری نشان می‌دهد. این در حالی است که غالب این افراد از وجود مراکزی بنام گرمخانه بی اطلاع بوده یا توانایی رفتن به چنین اماکنی را ندارند.

افزایش سرما و تغییر رویه از کارتن خوابی به گونی خوابی
شایسته است که شهرداری‌ها با افزایش گشت‌ها و اکیپ‌های جمع آوری بی خانمان‌ها، شرایط را برای استفاده مطلوب‌تر آن‌ها از امکانات تهیه شده در گرم خانه‌ها فراهم سازند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین