پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
اخیرا مشاهده می‌شود که بدلیل ضعف ورود مناسب یا حساسیت پائین حقوقی سفارت خانه‌ها، مسئولان حافظ منافع و مواردی همانند در پرونده‌های حقوقی طرح شده برعلیه جمهوری اسلامی ایران، شاکیان اقدام به گرفتن رای از دادگاه و برداشت از اموال توقیفی جمهوری اسلامی ایران می‌کنند. بعنوان نمونه در ماه پیش فرزند عیسی سحرخیر و مسیح علینژاد در این خصوص اقدام کرده اند. آیا مقامات قضایی کشور و دستگاه‌های امنیتی، برنامه‌ای برای اصل ۴۹‌ها (بخش مصادره) دارند؟ بسیار سربسته عرض شد، لطفا جدی بگیرید.
شعار سال: بر اساس اخبار و گزارشات پراکنده دریافتی متاسفانه مشاهده می‌شود که توانمندی، حساسیت و اراده کافی برای مقابله با شکایات شهروندی (ایرانیان خارج از کشور و شهروندان سایر کشورها) بر علیه جمهوری اسلامی ایران در دادگاه‌های بین المللی وجود ندارد.

این کار سبب شده با پرونده سازی، حکم‌های محکومیت قطعی گرفته شود و اقدام به برداشت از اموال مصادره شده جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها (خصوصا ایالات متحده آمریکا و بعضا کانادا) شود. اخیرا هم شاهد شکایت فرزند عیسی سحرخیز و مسیح علینژاد در این خصوص هستیم.

به اطلاع مقامات قضایی و امنیتی کشور می‌رسانیم که در صورت کم توجهی به مداخله گری فعال در این خصوص، به زودی شاهد ورود پرونده‌های اصل ۴۹ به این وادی خواهیم بود. سربسته و نسبتا کامل، عرض گردید و ان شاالله مورد توجه هم قرار خواهد گرفت.
 
هشدار قضایی- امنیتی در خصوص شکایات بین المللی از ایران
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
1
من پرونده ای رو شنیدم که حدود 500 هزار دلار درخواست غرامت داشت. طرف با دادن 50 هزار دلار به کارشناساس، درخواست غرامت رو به حدود 2 میلیون دلار رسوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین