پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس گفت: پروژه‌ای مانند ناحیه صنعتی حسن‌آباد یاسوکند حدود ۱۰ سال است که اعتبار برای آن در نظر گرفته می‌شود اما تاکنون به اتمام نرسیده و معلوم نیست که اعتبارات آن به کجا می‌رود و چه می‌شود.
شعارسال: حمدالله کریمی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی بیجار که با حضور مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد با انتقاد از عدم حضور تعدادی از مدیران در مهمترین جلسه شهرستان اظهار کرد: مدیران اداراتی مانند شرکت گاز، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور آب، شرکت برق و شبکه بهداشت باید دلایل خود را برای عدم شرکت در این جلسه که مهم‌ترین جلسه در طول یکسال است بیان کنند و در برابر مردم پاسخگو باشند.

وی با اشاره به پروژه‌ نیمه‌تمام ناحیه صنعتی حسن‌آباد یاسوکند گفت: بعضی از پروژه‌های سطح شهرستان بیجار حدود 10 سال است که به نتیجه نرسیده و پروژه‌ای مانند ناحیه صنعتی حسن‌آباد یاسوکند بیجار حدود 10 سال است که اعتبار برای آن در نظر گرفته می‌شود اما تاکنون به اتمام نرسیده و معلوم نیست که اعتبارات آن به کجا می‌رود و چه می‌شود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حرکت جهادی مدیران برای تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: همه مدیران برای ما قابل احترام و از دوستان ما هستند اما بنده با هیچ مدیری در مباحث کاری تعارفی ندارم و مدیرانی را می‌خواهیم که جهادی باشند و جهادی حرکت کنند.

وی کمیته برنامه‌ریزی را محور حرکت و توسعه دانست و گفت: ما باید به ظرفیت‌های موجود در شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم با کمترین اعتبارات کارهای بزرگی را انجام دهیم که به سود تمام شهرستان بیجار باشد.

کریمی با اشاره به اینکه کشاورزی محور اقتصاد شهرستان است، افزود: هرچند ما در این شهرستان در تمام بخش‌ها مشکلات زیادی داریم و نمی‌توان با این اعتبارات تمام درخواست‌ها را اجابت کرد اما باید توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی شود.

وی اظهار کرد: در بحث راه‌های روستایی تاکنون سیاست‌گذاری خوبی نداشته‌ایم و تقریبا هیچ‌کدام از پروژه‌های پیشنهادی اداره راه و شهرسازی برای جذب اعتبار به درد این شهرستان نمی‌خورد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس گفت: ما در سطح شهرستان نیز سیاست‌گذاری درست و دقیقی نداشته‌ایم و این به دلیل عدم ثبات در مدیران شهرستان بوده است و باید برای آینده به فکر سیاست‌گذاری صحیحی باشیم.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین آموزش و پرورش و حوزه هنری شهرستان خبر داد و گفت: به زودی تالار شهید رجایی این شهر که مورد استفاده چندانی قرار نمی‌گیرد به سینما گروس تبدیل می‌شود.

کریمی تصریح کرد: ایجاد درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در مرکز شهر یک امر ضروری است و از مدیران مربوطه می‌خواهیم تا سریعاً برای تحقق این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 شهریور 1395، کدخبر: 1190762 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین