پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
انفعال موجود میان مسئولین ذیربط بر زندگی144 خانوار تاثیر مستقیم گذاشته است ودیگر وقت آن شده که همتی نموده و مقداری از بار وگناه سنگین زندگی در واحدهای مسکن مهر را از دوش شهروندان بردارند.
شعارسال: همزمان با احداث آپارتمان هایی تحت عنوان طرح مسکن مهر در دو بخش از شهر کامیاران، وعده خانه دار شده با مبلغ آورده پایین، بسیاری از خانوارهای اجاره نشین و کم درآمد را تشویق به سرمایه گذاری در این وعده دولتی نمود.

با ساخت این آپارتمان ها در ارتفاع شرقی مشرف بر شهر کامیاران به نام واحدهای مسکن مهر منطقه فرهنگسرا، از سال 92 تا به حال این آپارتمان های نیمه کاره به حال خود رها شده اند و نه شرکت تعاونی مربوطه و نه مسئولینی که باید ناظر بر کار این گونه شرکت ها و سرمایه گذاری های مردمی باشند تاکنون جوابگوی خواسته های ساکنان مسکن مهر بوده اند.

همزمان با شروع به کار ساخت و ساز در مسکن مهر، نهادهای متولی امور تعاونی با راه اندازی دهها شرکت تعاونی ریز و درشت، بدون آن که نظارت خاصی بر کار آنها داشته باشند بانی از بین رفتن میلیاردی سرمایه مردم اجاره نشین و کم درآمد شدند ودرسال های بعد نیز با تکمیل شدن بعضی از واحدها، این مجموعه به حال خود رها شدو وعده شرکت تعاونی مزبور ومدیران شهری برای تکمیل نمای ساختمان،پارکینگ و محوطه سازی و آسفالت مسیر دسترسی پس از3 سال عملی نشده است.

درحالی که درابتدای طرح قرار بود واحدهای مسکن مهر با آورده اولیه 10 تا 15 میلیون تومانی تحویل داده شوند، اما درپی تخلفات مالی پیمانکارهای قبلی و بهانه جویی های پیمانکار جدید، از هریک از متقاضیان 26 میلیون تومان آورده اولیه اخذ شد.

پارکینگ این ساختمان ها تکمیل نشده و فاقد درب ورودی هستند، به همین دلیل تاکنون چندین فقره سرقت خودرو در این مکان اتفاق افتاده است و به دلیل عدم محوطه سازی و پرتگاهی بودن محوطه خاکبرداری شده، هر لحظه احتمال سقوط افراد به خصوص کودکان خردسال وجود دارد.

به دلیل آسفالت نبودن مسیر دسترسی در فصل زمستان، گل و لای شدید ایجاد می شود که مشکلات زیادی برای تردد ساکنان بوجود می آورد وتجمع سگ های ولگرد در آن قسمت بیداد می کند، به گونه ای که در فصول سرد سال کسی نمی تواند پیاده در آن مسیر تردد کند.

نبود خط تاکسی یا اتوبوس شهری برای تردد به مرکز شهر نیز بر مشکلات افزوده است و خانوارهایی که دراین محل زندگی می کنند صرفا از طریق آژانس های درون شهری و تاکسی دربستی تردد می کنند که این باعث شده هزینه زندگی دراین منطقه از شهر کامیاران چندین برابر شود.

نکته آخر اینکه، مجتمع مسکونی مسکن مهر منطقه فرهنگسرای کامیاران شامل144 واحدمسکونی است؛ انفعال موجود میان مدیران شهری و وعده های سر خرمن مسئولین ذیربط اکنون بر زندگی144 خانوار تاثیر مستقیم گذاشته است؛ حال وقت آن شده که همتی نمایند و مقداری از بار وگناه سنگین زندگی در واحدهای مسکن مهر را از دوش شهروندان بردارند.

امضا: ساکنان مسکن مهر منطقه فرهنگسرای کامیاران

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1395، کدخبر: 948040، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین