پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۷۱۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
یکی از مشکلاتی که دانشجویان دانشگاه آزاد از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ با آن مواجه هستند، سامانه آموزشی «آموزشیار» است که با گذشت سه سال از فعالیت این سامانه همچنان مشکلات اولیه طراحی این سامانه پا برجاست.

شعار سال:  یکی از مشکلاتی که دانشجویان دانشگاه آزاد از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ با آن مواجه هستند، سامانه آموزشی «آموزشیار» است که با گذشت سه سال از فعالیت این سامانه همچنان مشکلات اولیه طراحی این سامانه پا برجاست.
 
 با پایان یافتن امتحانات نیمسال اول تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، موعد انتخاب واحد دانشجویان برای نیمسال دوم رسیده که دانشجو باید در بازه زمانی مشخص انتخاب واحد خود را انجام دهد تا بتواند در کلاس‌های درس حضور پیدا کند.
 
اما یکی از مشکلاتی که دانشجویان دانشگاه آزاد از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ با آن مواجه هستند و انتخاب واحد یا فعالیت آموزشی دانشجویان را با مشکل مواجه کرده، سامانه آموزشی «آموزشیار» است که با گذشت سه سال از فعالیت این سامانه همچنان مشکلات اولیه طراحی این سامانه پا برجاست و دانشجویان برای انتخاب واحد و واریز شهریه با مشکل مواجه هستند.
 
این سامانه بنا بر گفته مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود با یکپارچه شدن سامانه‌های آموزشی، مشکلات دانشجویان برای انتخاب واحد و واریز شهریه‌ها راحل کند که نه تنها گرهی از مشکل دانشجویان در این زمینه بازنکرده بلکه مشکلات را افزایش داده است.
 
حالا که موعد انتخاب واحد نیمسال دوم رسیده این سامانه باز هم دانشجویان را برای انتخاب واحد سرگردان کرده و چه بسا بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد به دلیل همین مشکلات نمی‌توانند به موقع سرکلاس‌های آموزشی خود حضور پیدا کنند.
 

آموزشیار اجازه انتخاب واحد نمی‌دهد!
 
یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد در خصوص مشکلات این سامانه می‌گوید: چند روز است که مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم آغاز شده، اما نتوانستم انتخاب واحد کنم.
 
وی با اشاره به وضعیت پرداخت شهریه افزود: دانشگاه زمانی که می‌خواهد شهریه را از دانشجو دریافت کند مشکلی از این بابت ندارد، اما وقت انتخاب واحد که می‌رسد دانشجو را سرگردان می‌کند، سامانه آموزشیار اجازه انتخاب واحد نیمسال دوم را نمی‌دهد ویا در مواقعی هم اصلا در دسترس نیست.
 

مسولان دانشگاه آزاد پاسخگو نیستند
 
تمامی این مشکلات سامانه آموزشیار در وضعیتی ادامه دارد که خبرگزاری دانشجو بارها گزارش های خبری از مشکلات این سامانه را به نقل از دانشجویان معترض منعکس کرده و حتی پیگیر حل مشکلات آن از سوی مسئولان دانشگاه آزاد بوده است؛ اما دانشگاه آزاد نه تنها پاسخگو نبوده بلکه این اعتراضات را ناحق عنوان کرده و هیچ اقدامی برای حل مشکلات دانشجویان نداشته است.
 

تعداد بازدید : 3


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:11 بهمن1400، کدخبر: ، www.snn.ir،993287

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین