پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران ادارات شهرستان قشم به اتهام اختلاس خبر داد و گفت: مدیران دستگیر شده متهم به اختلاس مبلغ سی و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از وجوه دولتی و اموال بیت المال هستند.

شعار سال:  رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران ادارات شهرستان قشم به اتهام اختلاس خبر داد.

مجتبی قهرمانی بیان داشت: با توجه به گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، مدیران دستگیر شده متهم به اختلاس مبلغ سی و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از وجوه دولتی و اموال بیت المال هستند.
 
وی افزود: در خصوص متهمین دستگیر شده قرار تأمین کیفری صادر و روانه زندان شده اند و رسیدگی قضائی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه مبارزه بی امان دستگاه قضائی با مظاهر فساد، با جدیت هر چه بیشتر ادامه می‌یابد، خاطر نشان کرد: برخورد سریع، قاطع و بدون اغماض با اشخاصی که به نوعی موجب سلب اعتماد عمومی شده و با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و مقام دولتی نسبت به تضییع حقوق عامه و بیت‌المال اقدام می‌کنند از اهم اولویت‌های دادگستری استان هرمزگان است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار: 12بهمن1400، کدخبر: ، www.mehrnews.com،5414525

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین