پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در ماه‌های آینده خبر‌های خوشی را در حوزه مسکن برای مردم داریم، تاکید کرد: با شهرداری تهران برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران توافق کرده‌ایم.
شعار سال: اکبر نیکزاد در مراسم افتتاح ۴۵۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی در گرمدره تهران، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگاری حضرت امام برای مردم است، گفت: خدمات و زحمات بنیاد مسکن در تمام نقاط ایران جاری است و تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار امروز طرح هادی مصوب دارند.

وی با تاکید بر اینکه داشتن طرح هادی مصوب برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در اجرای طرح‌های هادی تلاش بر این است که بتوانیم خدمات مناسبی در حوزه‌های متعدد به ساکنان روستا ارائه دهیم و اعتبارات هم نقدی و هم اوراقی برای طرح هادی در نظر گرفته شده تا در این حوزه به شاخص‌های مناسب‌تری برسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مقاوم سازی واحد‌های روستایی تصریح کرد: امروز ۵۰ درصد واحد‌های مسکونی در روستا‌ها نوسازی و مقاوم‌سازی شده‌اند و با ساخت سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به دنبال این هستیم تا در افقق ۱۴۱۰ جشن پایان واحد‌های مسکونی غیرمقاوم روستایی را بگیریم.

به گفته نیکزاد، در مواقع بحران پس از وقوع زلزله و یا سیل تمام مقاما ارشد کشوری به این موضوع ورود می‌کنند و هر کدام از این حوادث می‌تواند به یک بحران ملی تبدیل شود، اما ما در بنیاد مسکن هر کدام از این حوادث را به افتخار ملی تبدیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز کار سخت سنددار کردن خانه‌های روستایی و شهری زیر ۲۵ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن است، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده از سوی بنیاد مسکن، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که چهار میلیون واحد مسکونی را در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر سنددار کرده‌ایم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن عرصه را برای بخش خصوصی تنگ نکرده و نخواهد کرد، ابراز داشت: سیاست ما این است که این نهاد انقلابی بیشترین برون‌سپاری و بیشترین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را داشته باشد.

نیکزاد با تاکید بر اینکه در ماه‌های آینده خبر‌های خوشی را در حوزه مسکن برای مردم داریم، بیان کرد: بنیاد مسکن به بافت فرسوده هم ورود کرده و ۱۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان توسط بنیاد در حال بهسازی است و نوسازی است.

وی ادامه داد: همچنین با شهرداری تهران برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر تهران توافق کرده‌ایم. طبق دستور رییس‌جمهور، شهرداری تهران موظف است ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در تهران نوسازی و احداث کند که با توافق انجام شده سهم بنیاد مسکن از این عدد، ۱۰ هزار واحد است.

باید به دنبال ساخت واحد‌های مسکونی با کیفیت برای مردم باشیم

همچنین در این مراسم، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اساسی بنیاد مسکن تامین مسکن نیازمندان است، یادآور شد: با توجه به افزایش قیمت مسکن، تامین مسکن برای نیازمند اهمیت بیشتری دارد و در قامون اساسی هم به این موضوع تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در استان البرز با تمام ظرفیت برای ساخت پروژه نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: سهمیه استان البرز برای ساخت نهضت ملی مسکن در چهار سال ۱۲۰ هزار واحد تعیین شده است که امکان ساخت بیشتر از این واحد را هم داریم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید به دنبال ساخت واحد‌های مسکونی با کیفیت برای مردم باشیم، گفت: متاسفانه طرح‌های مسکنی قبلی کیفیت مناسب را نداشت و ما باید تلاش کنیم واحد‌هایی با عمر صد سال برای مردم بسازیم و تمنای من از دستگاه‌های اجرایی این است که کار با کیفیت تحویل مردم دهند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۹۷۳۲۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین