پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محسن ایروانی» را به عنوان سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین بهزیستی کشور منصوب کرد.
شعار سال: «اصغر کاظمی» معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محسن ایروانی» را به عنوان سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محسن ایروانی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دفتر امور توانمندسازی معلولین» منصوب می‏‌شوید. با توجه به اهداف توانبخشی کشور مبنی بر کاهش ناتوانی‏‌ها، افزایش توانمندی‏‌ها، ایجاد زندگی مستقل برای افراد دارای معلولیت و در راستای ارتقاء رفاه و سلامت اجتماعی و افزایش سطح زندگی آنان، انتظار دارم با بهره‏‌گیری از دانش، تجارب و ظرفیت‌‏های درون و برون‌‏سازمانی، همکاری و مشارکت مدیران و کارشناسان ستادی و استانی و با استفاده از شیوه‏‌های علمی و نوین توانبخشی و تاکید بر رویکرد‌های خلاق و اخلاق‌محور، تمامی توان خویش را بعمل آورید. امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۱۱۳۰۰۰۰۲۰۶، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین