پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸
معاون استاندار بوشهر گفت: تکمیل فرایند عقب نشینی دستگاه‌های دولتی از ساحل استان بوشهر نیازمند هماهنگی‌های فرااستانی است. این در حالی است که بسیاری از شهروندان بوشهری از وضعیت جاری در خصوص عقب نشینی 60 متری از داغ آب و آزاد سازی سواحل بشدت ناراحت هشتند.

شعار سال:معاون استاندار بوشهر در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک افزود: استان بوشهر ۹۰۰ کیلومتر ساحل دارد که نزدیک به ۸۰ کیلومتر آن در اختیار بخش دولتی و خصوصی از جمله وزارت نفت، نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

محمد هادی رستمیان گفت: در سه هفته گذشته در ۴ هزار و ۵۸۵ متر از سواحل ۵ شهرستان این استان، ۲۶ هکتار از حریم ساحل این استان رفع تصرف شد و دستگاه‌هایی که هنوز از حریم ساحل عقب نشینی نکرده اند در حال انجام تمهیدات لازم و جابجایی حصار‌ها و دیوار‌ها و سازه‌ها هستند و همین امروز هم در شهرستان دیر برخی شرکت‌های پتروشیمی در حال رفع تصرف از حریم ساحل هستند.

رستمیان با بیان اینکه تکمیل فرایند عقب نشینی از حریم ساحل مستلزم هماهنگی های فرااستانی با مسئولان کشوری است گفت: استاندار بوشهر در این خصوص کارگروه ویژه‌ای تشکیل داده و دستور‌های لازم را برای دستگاه‌های مرتبط صادر کرده است.
 

تعداد بازدید : 7

 

در کنار صحبت های معاون استاندار و به گواه کارشناسان،شهروندان مدعی هستند که در خصوص ساختمان شرکت ملی نفتکش تا مهمانسرای نیروی دریایی سپاه، منازل سازمانی شرکت آب، ساختمان دانشگاه خلیج فارس و دیوارکشی یکی از نهادها در پارک لیان بدون توجه به حریم بیست متری دریا،کاری صورت نگرفته است .


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:   1 اسفند1400، کدخبر: 3366869 ،www.iribnews.ir / سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
متاسفیم واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
چه عجب اینچا بحث آقازاده ها نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین