پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
فرماندار بوشهر گفت: نصب چادر در سواحل شهرستان بوشهر ممنوع است و نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها، موج جدید کرونا در این شهر رخ دهد.
شعار سال: عباس جمشیدی فرماندار بوشهر بیان کرد: برخی از تصمیم گیری‌های مصوب در ستاد مبارزه با بیماری کرونا در هر شهرستان، به صورت کشوری و استانی ابلاغ می‌شود، اما برخی از محدودیت‌ها و نظارت‌ها با توجه به میزان رعایت اصول بهداشتی و وضعیت شیوع بیماری در هر شهرستان، متفاوت است.

او با بیان اینکه شهر بوشهر هر ساله در این فصل مقصد بسیاری از سفر‌ها بوده است، افزود: نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها، موج جدید کرونا در این شهر رخ دهد.

فرماندار بوشهر در خصوص پیشگیری از تجمع در ساحل، عنوان کرد: برپایی چادر در ساحل ممنوع است و ناظران باید پیش از اینکه افراد چادر بزنند، آن را از این کار منع کنند.

جمشیدی با عنوان اینکه هر نهادی در ستاد مبارزه با ویروس کرونا وظیفه‌ای دارد، گفت: در صورت مشاهده کوتاهی در انجام کار‌ها مدیران خاطی به دادستانی معرفی می‌شوند.

او با اشاره به صف گرفتن مردم برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز و اساسی، بیان کرد: در ابتدا برای رخ ندادن این شرایط تذکر داده شد و درخواست شد که این اقلام در مراکز مختلف توزیع شود تا تجمع صورت نگیرد.

فرماندار بوشهر از همراهی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشکر کرد و افزود: باید افرادی که اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند تشویق شوند.

جمشیدی در همین حال گفت: به علت کمبود امکانات درمانی ملزم به سخت‌گیری در رعایت اصول بهداشتی هستیم و اگر کوتاهی از هر یک از اقشار جامعه ببینیم، با آن‌ها برخورد می‌شود.

او همچنین طرح شهید سلیمانی را نجات دهنده‌ای برای کنترل بیماری کرونا خواند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 7654798، www.yjc.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین