پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
قصد نداریم در اینجا در خصوص وجود یا عدم وجود زباله گرد در فلان کشور بحث کنیم. حتی شما می توانید فرض کنید که کل این ویدئو کلیپ ، یک برنامه ساختگی و نمایشی است. از شما درخواست می کنیم حال پیرزن زباله گرد را در دو بخش از این ویدئو یعنی جایی که بار روانی کل قرض های مالی پیرزن زباله گرد از دوشش برداشته می شود و لحظه ای که احساس می کند تا انتهای عمر خود، یک پشتیبان دارد را تصور کنید. سوال این است که چگونه می توان خالق چنین لحظات انسانی ، برای یک انسان دیگر بود. نکته جالب و پاسخ سوال این است که همه انسان ها می توانند خالق چنین لحظات و بخشیدن در حدی بالاتر از آرزوها برای سایر انسان ها باشند. به هر مکتب و مرامی که معتقد باشی( از دنیوی و مطلقا مادی تا معنوی و دینی ) مطمئن باش این نوع بخشیدن، به شما بر می گردد.
شعار سال: تجربه برآورده کردن کل آرزو‌های یک فرد آنهم بدون کمترین چشم داشت از او، تجربه انسانی بشدت شیرینی است. فراهم کردن زمینه و تجربه رسیدن یک انسان به حد و شرایطی بنام بالاتر از آرزو‌ها، توسط یک انسان دیگر. باور داشت به اینکه، هرکس به اندازه دل‌هایی که آرام می‌کند، آرام می‌شود.

پرونده اداری که می‌بایست ماه‌ها طول بکشد تا طی روند کند را با چند پیگیری خاص به اتمام رساندن و تحویل فرد دادن. اطمینان بخشی به فرد مقابل به جهت حضور شما و اینکه مخاطره‌ای او را تهدید نمی‌کند. خرید کل محصولات و کالا‌های یک دستفروش. دادن انعام خوب به یک فرد ارایه کننده خدمات. دادن هدیه مالی خوب به یک فرد بدون آنکه توقع و انتظار دریافت آن را داشته باشد. پاک کردن حساب دفتری افراد نیازمند در مغازه‌ها. هدیه دادن یک ابزار کار اصلی (مثلا چرخ خیاطی) به جوان نیازمند شغل. راه اندازی پرونده وام یک شهروند در چند ساعت. پرداخت کل هزینه درمان یک بیمار نیازمند و مواردی همانند که کل آرزو‌های لحظه‌ای و یا عمری یک فرد را برآورده می‌کند، کار سختی نیست. هر کس بنا بر توان خود، می‌تواند این کار را برای انسان‌های دیگر، بشکل موردی یا مستمر انجام دهد. دقیقا مثل برآوردن آرزوی یک کودک و رسیدن به خواسته‌ای کوچک، اما خاص.

در قرآن برای خداوند صفاتی نظیر رحمان (ارایه دهنده خیر عام)، رحیم (ارایه کننده خیر خاص)، وهب (بخشنده بدون منت و هدیه دهنده)، فضل (بخشیدن بیشتر از آنچه که باید به او داده می‌شد) و مواردی همانند بکار رفته است. در زندگی اجتماعی نیز با عباراتی نظیر بخشش، احسان، انعام، بذل، پاداش، تبرع، جود، دهش، سخاوت، صله، عطا، فضل، فیض، کرم، موهبت، نعمت، نیکی، هبه، رحمت، مواجه هستیم. شما کجای این داستان می‌توانید نقش آفرینی کنید.

تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین