پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
یک مقام مسئول با اشاره به اخذ مصوبه‌ای برای تهاتر طلب و بدهی دولت و شرکت‌های پتروشیمی از هیأت دولت، گفت: با اخذ این مصوبه، مرحله اول این تهاتر اجرایی شد.

شعار سال:


یک مقام مسئول با اشاره به اخذ مصوبه‌ای برای تهاتر طلب و بدهی دولت و شرکت‌های پتروشیمی از هیأت دولت، گفت: با اخذ این مصوبه، مرحله اول این تهاتر اجرایی شد. به گزارش انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی، فریبرز کریمایی در تشریح مصوبه اخیر هیأت دولت مبنی بر تهاتر طلب و بدهی‌ شرکت‌های پتروشیمی با دولت گفت: بر اساس بند (پ) ماده ۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، بتازگی مصوبه‌ای در هیأت دولت به تصویب رسیده که بر اساس آن، بخشی از بدهی‌ها و طلب شرکت‌های پتروشیمی تهاتر شده است. این مقام مسئول، با بیان اینکه در راستای این برنامه جدید حدود ۳۱۶ میلیارد تومان از کل طلب‌ها و بدهی‌های شرکت‌های پتروشیمی دولت تهاتر شده است، اظهار داشت: از چند سال قبل تاکنون، تعدادی از شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده اوره، از دولت بابت فروش این محصول پتروشیمی طلبی چند صد میلیارد تومانی داشته‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار 29 آبان 1395، شماره:6363 : صفحه :5
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین