پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با موافقت وزارت کشور و مصوبه هیات دولت مقدمات تبدیل شهر معمولان پلدختر به شهرستان فراهم و به زودی بصورت رسمی اعلام می‌شود.
شعار سال: بهرام ستاری روز دوشنبه در بازدید احمد وحیدی وزیر کشور از مناطق شهرای پلدختر و معمولان با بیان اینکه با تحقق این مهم شاخص‌های توسعه در این منطقه ارتقا می‌یابد، اظهار داشت: شهر معمولان به دلیل دارا بودن دهستان‌ها و بخش‌های مختلف، زمینه شهرستان شدن را دارد که امید می‌رود با نهایی شدن این موضوع، زمینه رشد و ترقی منطقه فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اقدامات مهمی برای محرومیت‌زدایی این شهر صورت می‌گیرد یادآور شد: شهرستان واحدی از تقسیمات کشوری با محدوده جغرافیایی معین است که از به هم پیوستن چند بخش همجوار به لحاظ عوامل طبیعی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی واحد متناسب و همگنی را به وجود آورده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به جمعیت این شهر و در نظر گرفتن وضع پراکندگی و اقلیمی موجود در آن تلاش می‌شود مصوبه تبدیل معمولان به شهرستان هرچه زودتر عملیاتی شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۰۵۳۱۱.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین