پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
وزیر کشور از تولید بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر تا خردادماه آینده خبر داد.
شعار سال: احمد وحیدی در بازدید از مینی‌پالایشگاه پلدختر اظهار کرد: امروز از پل، تونل، کشت انجیر در شهرستان پلدختر بازدید کردیم و با کشاورزانی که در سیل پلدختر متضرر شده بودند دیداری داشتیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در محل پتروپالایش پلدختر هستیم و کار بسیار بزرگی توسط سرمایه‌گذار انجام شده و در حال حاضر این مینی پالایشگاه قیر را تولید می‌کنند و پیش‌بینی‌می شود محصول بنزین و گازوئیل آن تا خردادماه آینده تولید شود.

وزیر کشور در خصوص دیواره ساحلی بیان کرد: در جلسه مستقلی که در استان خواهیم داشت این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ البته تاکنون کار‌های خوبی انجام شده و درخواست مردم این است که این کار استمرار پیدا کند که درخواست به جایی است و راجع به منابع مالی و چگونگی انجام کار در جلسه استانداری لرستان بحث خواهیم کرد.

وحیدی در خصوص وضعیت تونل‌ها گفت: کار‌های خوبی در این تونل‌ها انجام شده، اما این پروژه با مقداری کمبود منابع مالی مواجه است که تماس گرفتیم و دوستان قول دادند تا منابع جدیدی را تزریق کنند.

وی بیان کرد: کار‌های مربوط به تونل که متوقف شدند از سر گرفته شود.

تامین اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده پلدختر

وزیر کشور در خصوص جاده پلدختر اظهار کرد: مشکلات جاده به لحاظ اعتباری با مشکلاتی مواجه بود و این در حالیست که مقداری از اعتبارات را بانک‌ها باید تامین می‌کردند که با بانک‌های مربوطه به ویژه رئیس بانک ملی صحبت شد و قول دادند که تامین اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان انجام تا کار جاده به نتیجه برسد.

وحیدی در خصوص یکی از پل‌های شهرستان پلدختر که مشکلاتی برای اهالی روستا ایجاد کرده بود و باید این پل بازسازی می‌شد، گفت: قرار شد استاندار لرستان از منابع در اختیار، کار بازسازی این پل را آغاز کنند تا در اسرع وقت منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

وی در خصوص گلزار شهدا و امامزاده که در سیل آسیب دیده، بیان کرد: در گلزار شهدای معمولان باید تزریق بتن به بدنه انجام تا کار با استحکام بیشتری دنبال شود که مقرر شد این کار آغاز و از منابع در اختیار استفاده کنند تا منابع بیشتری تزریق شود.

ایجاد صنایع تبدیلی برای انجیرستان پلدختر

وزیر کشور در خصوص بازدید از منطقه انجیرستان پلدختر گفت: این منطقه ۱۲۰۰ هکتار است و بسیار ارزشمند است و، چون مدت ماندگاری انجیر در این منطقه بیش از یک هفته نیست ضرورت دارد که یک صنایع تبدیلی برای این محل احداث تا مردم با فراوری محصول انجیر و بتوانند راحت به بازار عرضه کنند که در این راستا قرار شد با سرمایه‌گذار صحبت شود تا برای ایجاد صنایع تبدیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

وحیدی عنوان کرد: در منطقه شهری پلدختر، تعدادی از واحد‌های مسکونی مشکل دارند که اهالی درخواست امهال وام‌های بانکی را داشتند که باید با دوستان بانکی در این راستا صحبت کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۱۲۱۶۱۲۵۴۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین