پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
وقتی وزارت نفت، پست سازمانی ستاد اقامه نماز دارد رئیس دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آیا آقای وزیر خط ارتباطی خاص به قم و حوزه‌های کشور، نیاز دارند؟ از بزرگان و زعمای حوزه می‌پرسیم، آیا راضی به تعریف چنین پستی هستند؟ آقای رئیس جمهور از شما می‌پرسیم، ما برای چه چیز‌هایی مالیات می‌دهیم، لطفا شفاف بفرمائید که آیا شما با تعریف چنین پست‌هایی موافق هستید؟ منتظر دریافت توضیحات وزارت محترم نفت هستیم. البته اگر این بار تماس نگیرند و نگویند که چرا نامه تند خطاب به وزیر نوشتید!
شعار سال: مهدی نیکخواه در کانال تلگرامی رسانه مکتوبات با انتشار حکمی عجیب، باعث تعجب و تاسف خیلی‌ها را فراهم کرد. انتصاب ریاست دفتر ارتباطات «حوزوی» وزارت نفت!

ما با توانمندی‌ها و صلاحیت‌های فرد معرفی شده کاری نداریم. سوال ما این است که یعنی وزارت نفت برای ارتباط با حوزه و حوزوی‌ها دفتر اختصاصی تأسیس کرده؟!
انتصاب ریاست دفتر ارتباطات «حوزوی» وزارت نفت! وزیر کجایی؟
از این که چه ارتباط ویژه و خاصی وجود دارد که نیاز به دفتر اختصاصی هست بگذریم، از کی تا به حال مشاور وزیر و رییس ستاد اقامه نماز وزارتخانه می‌تواند حکم انتصاب بزند؟! قانون جدید است؟!

آقایان، بزرگان، زعمای عزیز حوزوی، لطفا به فکر آبروی حوزه و روحانیت باشید. مردم ممکن است این‌ها را از چشم شما ببینند. سکوت شما می‌تواند حمل بر تائید این قبیل کار‌ها باشد.

آقای وزیر محترم نفت، بدون توجیه بفرمائید که وزارت مطبوع شما با وجود داشتن ستاد اقامه نماز، چه نیازی به تعریف این پست دارد؟ حاشیه درست نکنید لطفا. هرچند این چند کلمه گفتار صریح هم ممکن است باعث تماس از دفتر شما و گلایه برای تند نویسی ما شود.

آقای رئیس جمهور، آیا شما موافق تعریف و تاسیس چنین پست ها، مشاغل و سمت‌هایی هستید؟ لطفا شفاف بگویید. اگر موافق نیستید، دستور ابطال بدهید لطفا.

انتصاب-دفتر-ارتباطات-حوزه-نفت
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رسانه مکتوبات
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
روزنامه جمهوری اسلامی نوشته، سه روز بعد از انتشار خبر شما:

انتصاب ریاست دفتر ارتباطات «حوزوی» وزارت نفت، آنهم با حکم مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت، اعتراضاتی را در فضای رسانه‌ای برانگیخته است.

بعضی از کاربران فضای مجازی نوشتند: «آیا این اقدام بدین معناست که وزارت نفت برای ارتباط با حوزه و حوزوی‌ها دفتر اختصاصی تأسیس کرده؟» سؤال اینست که اولاً چه ارتباط ویژه و خاصی میان وزارت نفت و حوزه وجود دارد که نیاز به دفتر اختصاصی احساس می‌شود؟ و ثانیاً چگونه است که مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارتخانه می‌تواند حکم انتصاب صادر کند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین