پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
به نظر می‌رسد نیرو کم آورده‌اید! ولی ما باور داریم که در طیف اصولگرایان نیرو‌های خوب و عملگرا هم به اندازه‌ی کافی وجود دارد شکر خدا که از نظر تأیید صلاحیت مشکلی هم ندارند، چون همه‌ی پیشنهاد‌های شما نه اصلاح طلب! بلکه نیرو‌های انقلابی در خط نظام هستند و تأیید صلاحیت می‌شوند! دقیق نمی‌دانیم چرا کفگیرتان به ته دیگ خورده است فقط حدس می‌زنیم شما به دلیل نصب فیلتر‌های مختلف دچار کمبود و قحطی نیرو شده‌اید!
شعار سال: در خبر‌ها خواندیم که: «معاون سیاسی- امنیتی استانداری، جناب ستاری با حفظ سمت، سرپرست فرماندار کوهدشت و مدیرکل حوزه ریاست استانداری باز با حفظ سمت سرپرست فرمانداری الیگودرز شده است»

در این باره چند نکته یاد‌آوری می‌شود:
نخست این که انتصابات شما تا کنون نتوانسته است امیدی به جامعه‌ی لرستان تزریق کند و متأسفانه این انتصابات چندان بازتاب مثبتی در بین مردم نداشته و شگفت انگیزتر این که حتی در بین اردوگاه اصولگرایان هم بی‌سروصدا بوده و این درحالی است که جنابعالی به عنوان استاندار ویژه به لرستان آمده‌اید و شایسته است دست آورد ویژه داشته باشید!

دوم این که به نظر می‌رسد نیرو کم آورده‌اید! ولی ما باور داریم که در طیف اصولگرایان نیرو‌های خوب و عملگرا هم به اندازه‌ی کافی وجود دارد شکر خدا که از نظر تأیید صلاحیت مشکلی هم ندارند، چون همه‌ی پیشنهاد‌های شما نه اصلاح طلب! بلکه نیرو‌های انقلابی در خط نظام هستند و تأیید صلاحیت می‌شوند! دقیق نمی‌دانیم چرا کفگیرتان به ته دیگ خورده است فقط حدس می‌زنیم شما به دلیل نصب فیلتر‌های مختلف دچار کمبود و قحطی نیرو شده‌اید!

از جمله فیلتر‌های شما فیلتر «رقیب هراسی» است و به نظر می‌رسد به بهانه یک رقیب فرضی که معلوم نیست دوباره به صحنه برگردد گروهی از همسنگران خود را به توهم فرض نسبتشان با رقیب، حذف کرده‌اید و در این باره انتصابات شما شائبه دار شده است.

همچنین رد پای فیلتر طایفه‌ای در انتصابات شما به چشم می‌خورد که در‌شان جمهوری اسلامی نیست و بعید می‌دانم رئیس جمهور رئیسی هم به چنین منش تفرقه افکنانه‌ای، باورداشته باشد.

از آنجایی که اغلب نیرو‌ها در نظام جمهوری اسلامی تا کنون هم نتوانسته‌اند آن طور که باید کشور را در طول چهل و سه سال، خوب اداره کنند! پرسش ما از شما این است که:

شما چطور می‌خواهید نه با طیف اصولگرایان و نه با استفاده از ظرفیت همه‌ی ایلات و همه‌ی نیرو‌ها بلکه با تدبیر یک محفل کوچک، استانی را اداره کنید!؟

بدبختی از آن جا شروع می‌شود که کارگزاران. در هردولتی چه چپ، چه راست و حالا انقلابی، به محض جلوس بر مسند‌ها به جای خدمت‌رسانی به مردم، تمام هم و غمشان را در مسیر مهره چینی برای پیروزی در انتخابات آینده هزینه می‌کنند و این کار‌ها خوشبختانه از دید مردم هم پنهان نمی‌ماند و به این شکل، نخستین بذر بدبینی در ذهن مردم می‌کارند!

جناب زیودار!
چشم به هم بگذارید یک سال رفته و شما نقد می‌شوید؟! و ما امیدواریم شما برای لرستان مفید باشید نقطه مشترک ما با شما، توسعه‌ی لرستان است.
 
علی گودرزیان ع پایدار
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری یافته، تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۸۳۸۲، www.yaftenews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین