پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
قطعاً این شهر دچار قحط رجال نشده و مدیران کارآمد این دیار در الیگودرز و نیز در پست‌های حساس نقاط مختلف کشور مشغول خدمت هستند، اما متأسفانه مردم این شهر از نعمت خدمات آن‌ها محروم شده‌اند و قطعاً این مشکل به دولت و استاندار بازنمی‌گردد و ناشی از تنگ‌نظری‌ها، سیاست زدگی و دسته‌بندی‌ها و... هست.
شعار سال: پس از گذشت هشت ماه از آغاز بکار دولت سیزدهم یکی از مدیران کل حوزه استانداری با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری الیگودرز منصوب شد.

اگر چه این انتصاب به‌صورت موقت صورت گرفته و قطعاً باید در انتظار جمع‌بندی استاندار برای معرفی فرماندار الیگودرز باشیم، اما این ضرب‌الاجل در واپسین روز‌های سال سؤالاتی در اذهان ایجاد می‌کند که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

هم‌زمان با آغاز به کار دولت سیزدهم عده‌ای از هواداران دولت بدون درک درست از شرایط اقتصادی کشور با وعده‌های کوتاه‌مدت برای رفع مشکلات اقتصادی بیشترین توقع را در مردم ایجاد نموده و متأسفانه بیشترین لطمه را هم به این دولت وارد کردند، دولتی که با انبوه مشکلات و بدهی‌ها و اوراق و تعهدات ایجاد شده در دولت قبل سکان این دولت را در اختیار گرفت و با آغاز فعالیت کم‌کم موانع و مشکلات آشکار شد و به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته نه‌تن‌ها گره‌ای از مشکلات اقتصادی باز نشد بلکه شاهد افزایش چند برابری قیمت‌ها بودیم.

اما بازهم برخی هواداران دولت بجای صادقانه سخن گفتن با مردم علت افزایش مشکلات را عدم تغییرات مدیریتی عنوان نمودند و برخی هم در این شهر با ارسال نامه‌های سرگشاده برای استاندار راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را تغییرات در سکان‌داری فرمانداری دانستند! اما آیا به‌راستی این عزیزان از اختیارات فرمانداران غافل بودند یا اینکه دانسته و تنها با اهدافی خاص نعل وارونه زدند؟!

در این مدت گزینه‌هایی اعم از بومی و غیربومی برای تصدی فرمانداری الیگودرز مطرح شد، اما عدم یک تعامل منطقی بین استاندار و نماینده مجلس خروجی خوبی از روال انتصاب حاصل نکرد.

حال سؤال این است وقتی استانداری برای انتصاب فرمانداران اختیار تام ندارد چگونه است که مشکلات اقتصادی به عدم تغییرات و بود و نبود یک فرماندار گره‌زده می‌شود؟!

اما سؤالی هم از جناب استاندار!
جناب آقای زیویار مگر چه پیشامدی رخ داده بود که به‌صورت ضرب‌الاجل و در روز‌های پایانی سال این تغییرات صورت گرفت؟!

آیا فشار‌ها به حدی بود که تاب تحمل فرماندار فعلی تا تعیین فرماندار جدید وجود نداشت و ناچار به انتصاب یکی از مدیران کل استانداری با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهر بودید؟!

در اینجا قصد دفاع از عملکرد فرماندار فعلی را نداریم که بی‌گمان گذر زمان بهترین داور برای مقایسه است، اما ای‌کاش استاندار محترم نظرات دلسوزان این شهر و همه‌جانبه منافعی در عزل و نصب‌ها ندارند را جویا می‌شد.

کلام آخر!
قطعاً این شهر دچار قحط رجال نشده و مدیران کارآمد این دیار در الیگودرز و نیز در پست‌های حساس نقاط مختلف کشور مشغول خدمت هستند، اما متأسفانه مردم این شهر از نعمت خدمات آن‌ها محروم شده‌اند و قطعاً این مشکل به دولت و استاندار بازنمی‌گردد و ناشی از تنگ‌نظری‌ها، سیاست زدگی و دسته‌بندی‌ها و... هست.
 
عباس شاه علی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری یافته، تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۸۳۸۷، www.yaftenews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین