پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
شیوه انتصابات در ایران سرتا به پا قابل نقد و پیگیری قانونی است. اما کدام دادگاه و دستگاه نظارتی و بازرسی، حاضر به شنیدن است؟ لابی ، محفل گرایی ، امنیتی بازی و حتی اخرین ، شایعاتی درباره رشوه و خرید و فروش پست ، مطرح می باشد. بدبخت مردمی که این حجم ناکارامدی در مدیران دولتی را باید تحمل کنند. آیا عقل سلیمی وجود ندارد که بپرسد که به فرض راست بودن داستان، با کدام سابقه دیپلماتیک و کدام تخم دو زرده باید از اقای صالح آبادی برای پست سفارت دفاع کرد؟ خجالت نمی کشیم از این حجم اهمال و قصور و تقصیر ؟ شرم نمی کنیم فقط یاد گرفته ایم، با اغنتصابات نادرست ، توجیه گر باشیم؟ آقای صالح آبادی عزیر ، اگر این خبر راست باشد، به حاجیت سلام برسون و بگو پرونده اخرویت را خیلی سنگین می کنی اخوی.

شعار سال: شنیده‌ها حاکی از آن است که با لابی‌های گسترده علی صالح آبادی و نزدیکانش احتمالا در هفته‌های آینده به عنوان سفیر ایران در قطر معرفی خواهد شد!


مدیرعامل بورس،بانک، بانک مرکزیت می کنند و حالا شایعات سفیر ایران در قطر؟

جای تعجب است که وزارت خارجه با چه تدبیری هر کسی که عزل می‌شود یا استعفا می‌دهد را به عنوان گزینه‌های سفارت معرفی می‌کند؟ آن هم سفارت کشور مهم و استراتژیکی، چون قطر؟ عجیب‌تر آنکه مدت تصدی صالح آبادی در بانک مرکزی آنقدر ضعیف بوده است که ممکن است کشور میزبان (قطر) چنین برداشتی داشته باشد که همکاری ایران و عربستان باعث شده یک فرد دست چندم به آن کشور برود و سفیر شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اصلاحات نیوز، تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۲۷۸، eslahatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین