پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۷۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
تعدادی از مدیران و کارشناسان منطقه ۵ تهران تعلیق و عزل و پیمانکاران فضای سبز منطقه جریمه شدند. اهمال و کم کاری در ارایه خدمات به شهروندان بالاخص در حوزه نگهداشت سطح بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی، عامل اصلی این اقدامات بوده است.
شعار سال: در پی بازدید احسان شریفی شهردار این منطقه از سطح بوستان‌ها و بررسی وضعیت خدمت رسانی به شهروندان در روز طبیعت، تعدادی از مدیران و کارشناسان تعلیق و عزل و پیمانکاران فضای سبز جریمه شدند.

افراد مورد نظر عزل و پیمانکار متخلف در نگهداشت و ارایه خدمات به شهروندان جریمه شده و تذکرات جدی لازم را دریافت کردند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شریفی در این خصوص اظهار کرد: اهمال و کم کاری در ارایه خدمات به شهروندان بالاخص در حوزه نگهداشت سطح بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی، عامل اصلی این اقدامات بوده است و مدیریت شهری در خصوص اهمیت حفظ شأن شهروندان از هیچ قصوری نمی‌گذرد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر خبر، تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۰۶۳۹۴، www.asrkhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین