پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۳۷۶۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
نعیمی، مسئول سایت وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل تقاضای فراوان برای ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد (استعداد‌های درخشان)، افراد توانایی دسترسی به سایت را ندارند.
شعار سال: نعیمی، مسئول سایت وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل تقاضای فراوان برای ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد (استعداد‌های درخشان)، افراد توانایی دسترسی به سایت را ندارند.

به گفته وی بخشی از مشکل نیز به دلیل اختلالات مخابرات است که در حال رفع آن هستند.

او گفت: به امید خدا تا ظهر امروز مشکل حل خواهد شد.

از صبح امروز دسترسی به سایت آموزش و پرورش با اختلال مواجه شده است.

ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مدارس استعداد‌های درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که از شانزدهم فروردین آغاز شده است، پنجشنبه بیست‌وپنجم فروردین به پایان می‌رسد.

نعیمی گفت: تمدید زمان ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد، بستگی به فرآیند دارد و اگر مشکل ادامه پیدا کند، مسئولان مربوط این مهلت را تمدید خواهند کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۱۱۰۴۲۸، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
مشغول چیدن موی بجه های مردمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین