پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تکمیل حدنگاری (کاداستر) اراضی کشاورزی و صدور اسناد تک برگی برای کشاورزان نیازمند حمایت ویژه دستگاه قضا است.
شعار سال: رضا افلاطونی روز سه شنبه در نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد اراضی کشاورزی استان قزوین، افزود: حمایت دستگاه قضایی با صدور دستور ویژه می‌تواند فرایند حدنگاری را در اراضی کشاورزی تسریع کند.

این مسوول گفت: در حوزه حدنگاری نیازمند یک دستور ویژه در حوزه حفظ حقوق بیت المال هستیم تا با ورود قضات به میدان مشکلات روستاییان در این بخش، سریع‌تر برطرف شود.

وی اظهار داشت: حرکت از بررسی سنتی پرونده‌ها به سمت و سوی استفاده از شیوه‌های مدرن و برون سپاری امور می‌تواند به کار‌ها در حوزه اجرای طرح حدنگاری سرعت ببخشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: در خیلی از روستا‌ها به علت وجود نسق‌های قدیمی نیازمند صدور اسناد جدید هستیم که این مهم می‌تواند در همان روستا با حضور یک قاضی زمینه را برای سرعت دادن به امور حدنگاری فراهم سازد.

افلاطونی همچنین با بیان اینکه اجرای طرح حدنگاری در اراضی زراعی و باغی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌رود، اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان قزوین باید تا پایان سال جاری حدنگاری شود.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۷۱۳۳۹۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین