پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
رسانه معاند ایران اینترنشنال مدعی هک سامانه داخلی در وزارت جهادکشاورزی شده است. در توضیحات تکمیلی این خبر اشاره به هک سامانه موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی می‌شود. باید از بانیان این کار پرسید که مثلا هک سامانه یک موسسه پژوهشی عادی، چه امتیازی می‌تواند محسوب شود؟ کلیه اسناد این موسسه در کتابخانه قابلیت دسترسی و حتی خریداری دارد. بر این قاعده، مبادرت بدین کار جز نشان دادن سطح نافهمی و اختلال و ایجاد دردسر برای کارکنان این موسسه، چه ثمری دارد؟ قضاوت با شما.
شعار سال: رسانه معاند ایران اینترنشنال مدعی شده است که گروه هکری «قیام» با ارسال ویدیویی به ایران اینترنشنال از هک یک سامانه داخلی وزارت جهاد کشاورزی خبر داده است. بر اساس این ویدیو، سامانه موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی هک شده است.

موسسه مورد اشاره، موسسه‌ای عادی فعال در حوزه مطالعات و برنامه ریزی کشاورزی و توسعه روستایی بوده و کلیه پژوهش‌های انجام شده توسط این موسسه در کتابخانه و سایت موسسه قابلیت رویت و حتی خریداری دارد. موسسات پژوهشی بدلیل نوع کار خود، عموما از سطح امنیتی پائینی در هدایت و راهبری سایت‌ها و زیر ساخت‌های IT برخوردار بوده و هک چنین موسساتی نه تنها افتخار محسوب نمی‌شود، بلکه شاخصی برای نشان دادن عمق نافهمی‌ها و ایجاد مزاحمت برای اعضای هیات علمی و کادر اداری موسسه است.

تعداد بازدید : 23

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین