پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۷۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم اعلام کرد: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با محوریت اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت تشکیل شد.
شعار سال: دکتر مرتضی فرخی که ریاست این کارگروه تخصصی را برعهده دارد اظهار داشت: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با حضور نمایندگان معاونت‌های وزارت عتف، با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در خصوص طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه‌ی آموزش عالی تشکیل شده است که جلسات آن به صورت مداوم حداقل دو هفته یکبار ادامه خواهد داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم در خصوص اهداف این کارگروه گفت: بررسی و اظهار نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح مرتبط با آموزش عالی، ارائه نظر و پیشنهاد جهت تهیه لایحه جدید یا استرداد لوایح، بررسی و اظهار نظر در مورد لوایح بودجه سنواتی، بررسی و اظهار نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح در دستور کار دولت و مجلس از جمله اهداف تشکیل این کارگروه به شمار می‌روند.

دکتر فرخی افزود: اولین جلسه اخیر این کارگروه ۲۹ فروردین برگزار شد و اعضاء و مدعوین در خصوص طرح‌های ارجاعی تبادل نظر کردند. همچنین موضوع دستورالعمل اجرائی و تشکیل اتاق فکر از موضوعات مهم این جلسه بود که مورد تائید اعضاء قرار گرفت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۵۹۵، www.msrt.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین