پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بیشتر فرهنگسرا‌ها به دلیل کاهش هزینه‌ها کیفیت خدمات آموزشی را کاهش می‌دهند و ضرورت دارد تا در خصوص واگذاری فرهنگسرا‌ها به بخش خصوصی بازنگری صورت گیرد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، در طرح دیدگاه خود در خصوص مدیریت فرهنگسرا‌های شهرداری قزوین خواستار عدم واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی بدون توان سنجی فرهنگی آنان شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اخیرا در شهر‌هایی مانند اصفهان مراکز فرهنگی و فرهنگسرا‌های شهرداری به صورت عام به بخش خصوصی واگذار نشده و توسط تیم مدیریت شهری از طریق فعالان فرهنگی و اجتماعی محلات اداره می‌شود، لذا می‌توان این طرح را برای شهرداری قزوین نیز اجرایی کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام کلاس‌های آموزشی فرهنگسرا‌ها برای ترم تابستان نیز شروع شده می‌توان اعتبار تعیین تعرفه در لایحه شهرداری قزوین را تا پایان شهریورماه در نظر گرفت و سپس پس از ارایه طرح جامع اداره فرهنگسرا‌ها در خصوص شیوه مدیریت آن بحث و بررسی و تصمیم‌گیری کرد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۶۱۶۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین