پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کاش جناب روحانی گزارشی از اقدامات حقوقی دولت اعتدال را که برای دفاع از حقوق حجاج شهیدمان در منا، تا قبل از اقدامات غیر قبول افراد جاهل وغع احساساتی! به مردم می داد تا ملت تکلیف خود را با این دروغ حقوقی رئیس جمهور مشخص نمایند!!!

شعارسال: نوشته است:

به نام خدا و برای خدا
حاج حسن روحانی که این روزها حال خوشی بخاطر عدم اجراء تعهدات کدخدا(آمریکا) در برجام ندارد، در جلسه هیئت دولت در 17 شهریور 95 عقده های برجامی را بر سر رژیم سفاک عربستان و افراد جاهل و احساساتی داخلی خالی کرده و گفت: «دولت عربستان در قبال بی‌کفایتی خود تحت فشار سیاسی و حقوقی دولت ایران قرار گرفت و به دنبال بهانه‌ای بود که خود را از آن رها کند و متأسفانه یک مشت افراد جاهل و احساساتی این بهانه را در اختیار دولت عربستان قرار دادند تا با نمایش قطع رابطه سیاسی، خودش را از فشارهای سیاسی و حقوقی دولت ایران برهاند.»
کاش جناب روحانی گزارشی از اقدامات حقوقی دولت اعتدال را که برای دفاع از حقوق حجاج شهیدمان در منا، تا قبل از اقدامات غیر قبول افراد جاهل وغع احساساتی! به مردم می داد تا ملت تکلیف خود را با این دروغ حقوقی رئیس جمهور مشخص نمایند!!!
ظاهراً جناب روحانی بازیچه حلقه اطرف لیبرال خود شده و یا اصلاً حقوقدان نیست! و یا رئیس سازمان حج و زیارت گزارش اقدامات خود را به رئیس جمهور نداده و یا برای جناب روحانی خون حجاج شهیدمان اصلاً اهمیت ندارد!، زیرا رئیس سازمان حج و زیارت در 14 شهریور 95 (3روز قبل) در خصوص مسائل حقوقی شهدای منا گفت: «از آنجایی که کشور عربستان عضو هیچ یک از کنوانسیون های حقوقی بین المللی نیست نمی توانیم در هیچ مرجعی علیه این دولت شکایت کنیم.»پس ملت ایران، کدام سخن را باور کنند! پیگیری حقوقی جنابع روحانی را و یا عدم امکان پیگیری حقوقی آقای اوحدی را؟!
آنچه که در فاجعه منا برای مردم کشورم ثابت شد، این بود، که اگر تهدیدات رهبر معظم انقلاب بعد از فاجعه منا نبود، دولت عربستان یک جنازه هم به ایران تحویل نمی داد، زیرا حکام سعودی دریافتند، آنچه برای حاج حسن روحانی و جواد ظریف اهمیت دارد، ماندن در نیویورک و ملاقاتهای بی حاصل و کمین کردن در راهروهای سازمان ملل، برای فشردن دستهای جنایتکار رئیس جمهور آمریکا است، نه کشتار حجاج عزیزمان بدست سفاکان وهابیت!!!
آقای روحانی! شما امروز باید به ملت پاسخ دهی، که چرا برای پیگیری فاجعه منا به ایران باز نگشتی؟ و امروز تقصیرات خود را به گردن افراد جاهل و احساساتی می اندازی و به دروغ ادعای پیگیری حقوقی می نمائی؟! آیا این سخنان کذب از بار گناه و بی تدبیری شما می کاهد؟!
والسلام

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از الوند خبر قصرشیرین، تاریخ انتشار 22 شهریور 95 ، کد مطلب: 298633: www.alvandkhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
همش از عمد بود همه ی این سعودیا باید جواب پس بدن
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
این همه سال از فاجعه غمگین منا گذشت اما هیج پیگیری حقوقی انجام نشده چرا جدی پیگیری نکردید ؟ در برابر خون شهدای منا مسئولیت دارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین