پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که در نمایشگاه نفت، قرار دادی به ارزش ٢ میلیارد و دویست میلون دلار امضا شده، برای ساخت ١٤ توربوکمپرسور. ادعا شده است که این کمپرسور‌ها از نوع sgt۶۰۰ بوده که هم اکنون شرکت زیمنس بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار می‌فروشد و با این قیمت‌ها، نسخه ایرانی‌اش برای کشور تا ده برابر قیمت بازار، تمام می‌شود! به منظور ممانعت از هرگونه سوبرداشت یا شایعات و شائبه‌های احتمالی، درخواست توضیح از وزارت نفت با قید فوریت را داریم.
شعار سال: مهدی افشارنیک، روزنامه نگار در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت‌: ‏امروز در نمایشگاه نفت قرار دادی به ارزش ٢ میلیارد و دویست میلون دلار امضا شد برای ساخت ١۴ توربوکمپرسور. یعنی هر کدام به ارزش ۱۶۰ میلیون دلار. این کمپرسور‌های sgt۶۰۰ است که هم اکنون شرکت زیمنس بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار می‌فروشد و نسخه‌ی ایرانی اش برای ما ده برابر تمام می‌شود.
 
شایعات قرارداد ساخت کمپرسور‌های sgt۶۰۰ داخلی به ده برابر قیمت؟

او ادامه داده است: ‏شرکتی که باهاش قرارداد بسته شده پارسال همین کالا را ۱۵میلیون دلار با شرکت نفت قرارداد بسته و امسال همان کالا را ده برابر دلاری می‌سازد؟! این قیمت از اف ۳۵ امریکایی گران تره. وزیر نفت گفته سی میلیارد دلار قرارداد در نمایشگاه نفت بستیم سی میلیاردی که احتمالا ده برابر قیمت واقعی است.
 
شایعات قرارداد ساخت کمپرسور‌های sgt۶۰۰ داخلی به ده برابر قیمت؟

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تازه نیوز، تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۲۱۰۳۱، www.tazenews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین