پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
آنقدر شاهد کودک صفتی‌ها و خلاف گویی‌های مدیران دولتی بوده و هستیم که اعتماد کردن به حرف‌ها و ادعاهایشان نه تنها مشکل شده، بلکه برای تامین منافع نظام و در نقش چشمان ناظر عمومی باید رصد کنندگی مستمر با هدف ممانعت از اهمال و خدای ناکرده نفوذ، داشته باشیم. جواد اوجی ادعای انعقاد یک تفاهم نامه با وزارت دفاع در خصوص‌ های تک را کرده است. چشمان ما روشن. اما آقا جواد اوجی، از امروز تقاضا داریم گزارشات منظم سه ماهه (با حفظ جنبه‌های امنیتی احتمالی) از روند پیشرفت امور ارایه دهید. در غیر این صورت، این ادعا را همانند ادعا‌های مدیران قبل از شما، ریشخندی بر افکار عمومی در شرایط ضعف نظارت و مطالبه گری به حساب می‌آوریم. بسم الله آقا جواد.
شعار سال: یکی از روش‌های در پیش گرفته شده توسط مدیران اهمال کار و بعضی از نفوذی‌ها، اطمینان خاطر بخشیدن به افکار عمومی و نهاد‌های تخصصی برای اداره شدن درست و پیگیری مناسب امور محوله است.
ادعا می‌کنند که کشور در فلان قطعه خودکفا شده و بومی سازی شده است. اما در واقعیت ممکن است، یک نمونه آزمایشی از واقعیت اجرایی را تولید کرده باشند. ادعا می‌کنند که فلان کار در حال پیگیری بوده و نیازی به ورود سایر بخش‌ها نیست، در حالیکه قصد خواباندن همان کار وجود دارد.
نمونه‌های عدیده صنعتی از این نوع اهمال‌ها و بعضا نفوذ‌ها را می‌توان به اسم خودکفایی، توسعه فناوری داخلی و بومی سازی و ... سراغ گرفت.
آقای اوجی، لطفا گزارش مستمر سه ماهه از تفاهم نامه وزارت نفت با وزارت دفاع بدهند
برای اینکه خدای ناکرده این نوع وصله‌ها به آقا جواد اوجی نچسبد، انتظار داریم که گزارشی منظم و سه ماهه از ماموریت‌های محقق شده و منجر به دستاورد از تفاهم نامه وزارت نفت با وزارت دفاع با رعایت کلیه حساسیت‌های امنیتی احتمالی، به افکار عمومی ارایه دهند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین