پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور بر فرهنگ سازی در حوزه فرزندآوری تاکید کرد و افزود: اگر فرهنگ سازی در این زمینه صورت نگیرد ۳۰ درصد از جمعیت جامعه ایرانی تا سال ۱۴۲۵ را سالمندان تشکیل می‌دهند بنابراین باید به این مسئله توجه جدی شود. سالمندی جمعیت تنها یک پدیده قابل وقوع نبوده، بلکه پیامدهای امنیتی و ملی وسیعی خواهد داشت.
شعار سال: علی محمد قادری شامگاه چهارشنبه در نشست معاونین پیشگیری بهزیستی ، خدمت به افراد جامعه بویژه محروم‌ترین مردم از افضل‌ترین و اعلی‌ترین عبادات دانست و بیان داشت که اگر تعریف درستی از جایگاه خدمت گذاری خود داشته باشیم قطعاً به بار سنگین مسؤولیت و تکالیف برعهده گرفته خود پی خواهیم برد و خدمت به محرومان و یتیمان توفیق الهی می پنداریم . وی سازمان بهزیستی را یک سازمان امدادی-حمایتی مولود انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی بیان کرد که در ستاد سازمان بهزیستی کشور کارگروهی تشکیل شد که در آن بستر سازی لازم جهت اجرای این فرامین فراهم شود. بدین منظور ، مدیران سازمان باید به ایجاد نظام کارآمد، توانمند ساز، عدالت بنیان و کرامت بخش توجه ویژه‌ای کنند، زیرا با وجود ارائه خدمات اگر کرامت خدمت گیرنده رعایت نشود ما در ارائه خدمات باید تجدید نظر کنیم.
 
۳۰ درصد از جمعیت جامعه ایرانی تا سال ۱۴۲۵ را سالمندان تشکیل می‌دهند

قادری ، مردمی سازی، شفاف سازی خدمات، هوشمند سازی و توانمندسازی را رکن اساسی سازمان دانست و گفت: حوزه داوطلبی سازمان در راستای ارتباط بیشتر با مردم و استفاده از ظرفیت‌های آنان در جهت رفع معضلات و مشکلات جامعه هدف باید احیا شود و لازمه آن ارتباط مؤثر بین بهزیستی و آحاد جامعه است. وی غربالگری بینایی و شنوایی، مشاوره ژنتیک، آگاه  سازی و رصد افراد دارای معلولیت را چهار برنامه اصلی سازمان در حوزه پیشگیری دانست و افزود: معاونت پیشگیری، کنترل ورودی معلولیت‌ها به سازمان بهزیستی را برعهده دارد بنابراین با آگاه سازی آحاد جامعه می‌تواند در جهت فرهنگ سازی پیشگیری از معلولیت‌ها گام‌های اساسی را بردارد.

قادری بر فرهنگ سازی در حوزه فرزندآوری تاکید کرد و افزود: اگر فرهنگ سازی در این زمینه صورت نگیرد ۳۰ درصد از جمعیت جامعه ایرانی تا سال ۱۴۲۵ را سالمندان تشکیل می‌دهند بنابراین باید به این مسئله توجه جدی شود.
تعداد بازدید : 1

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۴۰۳۷۳، www.asriran.com./ سایر منابع .
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
0
فقط شعار فقط شعار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین