پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۸۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از ورود زبان فرانسه به مدارس متوسطه اول از مهرماه ۱۴۰۱ خبر داد.
شعار سال: احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ورود زبان‌های خارجی به مدارس غیردولتی، با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره انحصارزدایی از زبان‌های خارجی، اظهار کرد: از مهر امسال آموزش زبان خارجه را برای دانش‌آموزان پایه هفتم مدارس غیردولتی اجرا می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زبان‌هایی در مدارس ارائه می‌شود، ادامه داد: زبان‌های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و روسی مد نظر بود، اما سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فعلا درباره محتوای زبان فرانسه اعلام آمادگی کرده است.

محمودزاده با بیان اینکه این طرح از مهر امسال به صورت آزمایشی اجرا می‌شود، گفت: پیش‌بینی کردیم که از هر استان، یک مدرسه تحت پوشش قرار گیرد که استان‌ها تقاضای دو مدرسه را دارند. ضمن اینکه برخی از مدارس غیردولتی هم احتمال دارد که به این موضوع بپیوندند.

وی تصریح کرد: بر این اساس طرح آموزش زبان فرانسه به طور آزمایشی در برخی مدارس غیردولتی از مهر امسال اجرا می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسون، تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۹۸۵۰۳، www.purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
زبان انگلیسی که بین المللی هست رو میخواین بردارین و فرانسه بجاش بزارین!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین