پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
وجود سامانه رصد رسانه ای، یکی از الزامات فعالیت هدفمند و مدعی توسعه در پایتخت و کلان شهر‌ها است. برای آزمایش وضعیت رصد رسانه‌ای در شهرداری تهران، گزارش حاضر را برای آقای زاکانی (شهردار محترم) می‌فرستیم. منتظریم ببینیم که آیا خبر توسط شهرداری رصد می‌شود؟ شهرداری چه پاسخی به قطع درختان جلوی ساختمان نو ساز خیابان کاج منتهی به خیابان فاطمی دارد؟
شعار سال: تصویری بدست ما رسیده است که در آن شش درخت بزرگ چنار جلوی ساختمان نوسازی در خیابان کاج منتهی به خیابان فاطمی (منطقه شش) قطع شده است (درختان بشکل عجیبی گویا خشک شده و سرزنی شده اند).
 
خیابان کاج تهران و درخت‌های قطع شده، گزارشی برای آقای زاکانی؟

از شهردار تهران (جناب دکتر زاکانی)، همچنین شهردار منطقه شش تهران، تقاضای توضیح در خصوص علل وقوع این رخداد را داریم. ادعا شده است که قطع درختان برای دیده شدن نمای ساختمان بوده است؟!
 
ماده ۶۸۶ قانون مجازات اسلامی: هر کس درختان موضوع ماده ۱ قانون گسترش فضای سبز را عالماً عامداً و برخلاف قانون مذکور قطع یا موجبات از بین رفتن آن­ها را فراهم آورد، علاوه بر جبران خسارت وارده حسب مورد به حبس تعزیری از شش ماه تا سه سال و یا جزای نقدی از سه میلیون تا هجده میلیون ریال محکوم خواهد شد.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
خدا ازشون نگذره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین