پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
یک منبع آگاه در شورای شهر تهران گفت، موضوع قطع 130 اصله درخت در مجموعه انقلاب را به شهرداری منطقه اعلام کردم و متتظر گزارش هستم. این در حالی است که رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران مدعی خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب شده و از وزارت ورزش و جوانان خواسته که به موضوع ورود کند . پس از چند روز، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تکذبیه همراه با عکس برای رسانه ها می فرستد. اما جالب است که ما کجا را می گوییم و آنها به کجا اشاره دارند؟ قضاوت با خودتان. اما نکته جالب تر این ماجرا پخش خبر قطع غیر عمد درختان به حکم دادگاه توسط مهدی پیرهادی است. از آقای پیرهادی می پرسیم که کدام دادگاه؟ با چه سرعتی و با کدام ادله کارشناسی صدور حکم کرده است. آقای پیرهادی بروید جستجو کنید عبارت معروف آلمانی را که می گوید برلن هنوز قاضی دارد. سنت الهی همیشه جاری است عزیز دل برادر. با چشمان خودتان خواهید دید وعده الهی را.

شعار سال: یک منبع آگاه در شورای شهر تهران اظهار کرد، طی بازدید‌هایی که از مجموعه ورزشی انقلاب داشتم، متوجه شدم که حدود ۱۳۰ اصله درخت در این مکان قطع شده است.


۳۰ اصله درخت مجموعه ورزشی انقلاب قطع شدند
وی ادامه داد: موضوع را به شهرداری منطقه اعلام کردم و متتظر گزارش هستم. این منبع آگاه تاکید کرد: قطع درختان باید به صورت جدی پیگیری شود تا کسی نتواند خلاف قانون کاری انجام دهد.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با اشاره به خشکاندن و قطع ۱۸۷ درخت در مجموعه ورزشی انقلاب از وزارت ورزش و جوانان خواست به موضوع ورود کند . پیرهادی مدعی شده است که تعدادی از درختان مجموعه انقلاب طی سال‌های گذشته خشکانده و قطع شده اند. تعداد درختان این مجموعه در سال ۹۸، ۱۹ هزار و ۵۲۴ اصله درخت بوده در حالیکه این تعداد در حال حاضر به ۱۹ هزار و ۳۲۵ درخت کاهش یافته است.
سال ۹۸ تعداد ۱۳۰ اصله درخت این مجموعه خشک شده و ۵۷ درخت نیز قطع شده است؛ که مجموع آن‌ها ۱۸۷ درخت می‌ود. موضوع قطع درختان به مجموعه ورزشی انقلاب تهران اعلام شده، اما از آن زمان تاحال این مجموعه اقدام خاصی انجام نداده است.
 
تکذیبیه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی( ما کجا رو می گیم و شما به کجا اشاره می کنید) : 
 
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب را تکذیب نموده و بیان داشت که خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.
ادعای قطع درختان در مجموعه  انقلاب،از ۱۳۰ اصله تا ۱۸۷ درخت ؟!
 
نکته جالب اینکه گویا عزیزان یادشان رفته است که گزارش رسانه ها همراه با تصاویر مستند بوده و در تکذیبیه ارسالی ، از عکس هایی دیگر استفاده شده است.  
 
صدور رأی غیرعمد برای قطع و خشک شدن درختان مجموعه انقلاب(کدام دادگاه و به چه نظر کارشناسی؟ برلن قاضی دارد آقای پیرهادی) :

مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران در این خصوص بیان داشته است که ما از دستگاه‌های دولتی و عمومی توقع بیشتری برای حفظ و گسترش فضای سبز داریم. در مجموعه باشگاه انقلاب، دادگاه رأی به عمدی نبودن خشک شدن درختان دارد، اما موضوع ما عمدی یا غیر عمدی بودن آن نیست. طبق قانون حفظ درختان وظیفه مجموعه‌ها و نهاد‌هاست و هر گونه اقدامی در این خصوص باید با مجوز شهرداری انجام شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، کدخبر: 1409057، تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، www.mashreghnews.ir / سایر منابع . 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
0
30 تا نیست که. گویا 187 است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
د.... کم حافظه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین