پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: در سال جاری از محل اعتبارات ملی افزون بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستا‌های کشور اختصاص داده شده است. در همین راستا مجلس ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر را برای اجرای طرح هادی روستا‌ها مصوب کرده است، که بعد از پایان تعطیلات مجلس و بازگشایی آن با رای مجدد نمایندگان ملت این میزان به بنیاد مسکن کشور ابلاغ خواهد شد.
شعار سال: اکبر نیکزاد اظهار کرد: استانداران و مسئولان استانی در کشور طبق قانون بودجه حداقل ۸ درصد از اعتبارات استانی خود را برای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های خود در نظر خواهند گرفت، در تمام استان‌های کشور بیش از ۸درصد از اعتبارات استانی به طرح‌های هادی روستا‌های همان مناطق اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری از محل اعتبارات ملی افزون بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستا‌های کشور اختصاص داده شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه مجلس به دلیل توجه به روستا‌ها و اجرای طرح‌های هادی در آن‌ها اعتبار دیگری نیز مصوب کرده است، افزود: در همین راستا مجلس ۳هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر را برای اجرای طرح هادی روستا‌ها مصوب کرده است، که بعد از پایان تعطیلات مجلس و بازگشایی آن با رای مجدد نمایندگان ملت این میزان به بنیاد مسکن کشور ابلاغ خواهد شد.

نیکزاد عنوان کرد: با اختصاص این میزان بودجه، اعتبار طرح‌های هادی در کشور ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

وی گفت: هماهنگی‌های خوبی در خصوص قیر رایگان بین مجلس، وزارت نفت، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انجام شده و اقدامات موثری نیز صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به نقش سازنده و همراهی بنیاد مستضعفان در برخی از نقاط کشور خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در برخی از نقاط کشور طرح محرومیت زدایی را اجرا کرده که این اقدام کمک خوبی به اجرای طرح هادی و آسفالت‌ها در معابر روستایی شده است.

نیکزاد بیان کرد: در برخی از مناطق کشور که مناطق آزاد محسوب می‌شود روستا‌های استحفاظی آن مناطق جلساتی برگزار و در راستای آسفالت و اجرای طرح هادی اقدامات موثری انجام خواهد شد.

وی افزود: در کشور ۴۰ هزار روستای دارای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که تمامی این روستا‌ها دارای طرح هادی مصوب است.

رئیس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: عمر مفید طرح هادی برای هر روستا ۱۰ سال است و بعد از این مدت طرح هادی روستا نیاز به اجرای مجدد دارد.

نیکزاد اضافه کرد: بر این اساس تاکنون طرح هادی ۴ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور بازنگری و دوباره اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزارو ۳۰۰ واحد مسکونی سال گذشته بازنگری شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امسال طرح هادی بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در کشور بازنگری می‌شود.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از روزنامه رسالت، تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر:، resalat-news.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین