پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۹۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش: طرح ۳۶ ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری، متناسب با نیاز دانش‌آموزان در تیر و مرداد اجرایی خواهد شد.
شعار سال: مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه در مورد طرح ۳۶ ساعت آموزش تابستانی برای جبران یادگیری گفت: بعد از ۲۶ ماه آموزش غیرحضوری ناشی از شیوع کرونا، طبیعی است که آموزش حضوری در بهترین حالت ممکن دچار افت شود. 

وی با بیان اینکه پژوهش‌های داخلی و بین المللی موضوع افت یادگیری در دانش آموزان را اثبات کرده افزود: آموزش غیرحضوری حدوداً بین ۴ تا ۸ ساعت در هفته کمتر انجام می‌شود لذا ضرورت داشت که برنامه ویژه تری را در چهار عنوان درسی و با حداکثر ۳۶ ساعت آموزشی برای دانش آموزان در نظر بگیریم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه تقاضای این موضوع از طرف اولیای دانش آموزان وجود داشت و طراحی و برنامه ریزی درمورد آن بر عهده ماست گفت: این ویژه برنامه آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان در تیر و مرداد امسال اجرایی خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: برای اجرای این برنامه‌های ویژه آموزشی، انگیزه‌های تشویقی و منابع مورد نیاز را در نظر گرفتیم تا مورد استقبال دانش آموزان بخصوص دانش آموزانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب نکردند قرار بگیرد.
 
تعداد بازدید : 7
 
دانش‌آموزان نمره قبولی نگیرند، تابستان به مدرسه می‌روند

معاون وزیر آموزش‌وپرورش: دانش‌آموزانی که نمره قبولی را کسب نکرده‌اند می‌توانند از ۱۵ تیر تا آخر مرداد در کلاس‌های تابستانی رایگان شرکت کنند. علوم، ریاضی و برخی دروس عمومی جزو درس‌های اصلی این طرح است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۴۷۴۷۵۸، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
0
تابستان هم ول مان نکنید به خدانکنید بنده دوشیفت بودم نابود شدم نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین