پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
قائم مقام رئیس سازمان سنجش با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری خواسته و مطالبه ملی است بار دیگر در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد.
شعار سال: محمدحسین حاجیلو قائم مقام رئیس سازمان سنجش در هشتمین جلسه شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به اهمیت موضوع حفاظت از امنیت آزمون‌ها، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می‌شود، مورد حمایت قاطبه مردم است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری خواسته و مطالبه ملی است بار دیگر در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد تا داوطلبان عزیز گرفتار سوداگران کنکور نشوند.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به فعالیت‌های مختلف سازمان سنجش در فرایند برگزاری آزمون، گفت: هر آزمون بسته به حیطه و گستره اجرایی آن شامل سه مرحله، پیش از برگزاری، حین و پس از برگزاری است و حفاظت آزمون‌ها در مراحل مختلف از جمله قرنطینه به صورت کامل و دقیق انجام می‌شود و سوابق برگزاری آزمون در سال‌های متمادی هم نشان می‌دهد امنیت در این بخش‌ها همواره برقرار بوده است.

حاجیلو با اشاره به برخی گزارش‌های دریافتی از فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی مجازی گفت: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در کنکور شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه پیش از اجرای آزمون از مدت‌ها قبل در رصد، شناسایی و تحت کنترل نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی به ویژه پلیس فتا قرار دارند، گفت: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزار‌های ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کسانی که در این گروه‌ها اقدام به ارسال مدارک و هرگونه پرداخت وجه می‌کنند نیز علاوه بر محرومیت از آزمون مشمول مجازات‌های بیشتر قانونی نیز خواهند شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۰۱۵۷۶۳، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین