پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۲۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
دومین پردیس نوآوری و فناوری کشاورزی با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، استاندار همدان، معاون پژوهشی معاونت تات وزارت جهاد کشاورزی و رئیس پارک علم و فناوری همدان با هدف حمایت از تولید دانش‌بنیان در بخش کشاورزی و حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در بخش کشاورزی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت جهاد کشاورزی درهمدان، افتتاح شد.
شعار سال: به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری همدان، دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های مرکز تحقیقات استان در راه‌اندازی دهکده فناوری کشاورزی ثمرات آن را بکارگیری فناوری در کشاورزی و بهبود فعالیت‌ها و فرآیند‌های مربوطه دانست.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، استان همدان را دارای ظرفیت‌های بیشماری در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: استان همدان در بخش کشاورزی پتانسیل‌های بالقوه‌ای دارد و دهکده فناوری کشاورزی این ظرفیت‌ها را به بهترین وجه ممکن به کار خواهد گرفت و تامین امنیت غذایی را با نگاهی نو میسر می‌سازد.

وی در ادامه به نقش پارک علم و فناوری پرداخت و افزود: برای رسیدن به توفیق در اهداف در نظر گرفته شده بایستی از پارک علم و فناوری و دهکده فناوری کشاورزی از نظر زیر ساخت و منابع حمایت کرد و مساعدت در واگذاری اراضی یکی از این حمایت‌ها می‌باشد.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد و راه‌اندازی این مرکز از بسیج امکانات و منابع برای تقویت و رونق این مرکز سخن گفت و افزود: ستاد اقتصاد دانش بنیان نیز به طور ویژه به این موضوع می‌پردازد.

جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات و ترویج کشاورزی کشور نیز به نقش و کاربرد فناوری در کشاورزی پرداخت و گفت: صرفه‌جویی در مصرف آب، حذف آلاینده‌ها از محصولات و بهبود فرآیند‌ها و افزایش راندمان، اهداف ما در ایجاد این دهکده می‌باشد سخنران دیگر این مراسم دکتر ولدان رئیس پارک کشاورزی و منابع طبیعی کشور بود که رویکرد جدید وزارت جهاد کشاورزی را مبتنی بر نوآوری دانست.

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم‌نامه ایجاد این مرکز به امضاء طرفین رسید.

تعداد بازدید : 1


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت وزارت علوم، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۰۳۶۴، www.msrt.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین