پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: روان‌شناس‌نما‌ها در حال رصد شدن هستند و در تیر لیست سوم اسامی افراد متخلف و فاقد مجوز منتشر خواهد شد.

شعار سال: رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: روان‌شناس‌نما‌ها در حال رصد شدن هستند و در تیر لیست سوم اسامی افراد متخلف و فاقد مجوز منتشر خواهد شد.

محمد حاتمی گفت: در طول سال‌های گذشته با شکایات بسیاری که در حوزه مشاوره و روانشناسی می‌شد، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور تصمیم گرفت اسامی آن دسته از روان‌شناس‌نما‌هایی را که مجوز ندارند و یا باعث آسیب‌های روحی و روانی به افراد شده اند، منتشر کند.

او گفت: در گام نخست افراد فاقد مدرک روانشناسی را معرفی کردیم که در فهرست اول ١۴۴ نفر روانشناس‌نما معرفی شدند.

حاتمی گفت: در لیست دوم اسامی ۶١ روانشناس‌نما و ٣٢ صفحه غیر مجاز روانشناسی در فضای مجازی را اعلام کردیم و آدرس صفحات مجازی را نیز به مراتب و جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در سایت سازمان نظام روانشناسی منتشر کردیم.

به گفته وی تا به امروز اسامی ۲۰۵ روان‌شناس نما منتشر شده است. در لیست سوم، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور قصد دارد اسامی افراد متخلف، فاقد مجوز و یا موسساتی که به صورت غیرمجاز در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کنند را در تیر منتشر کند.

حاتمی گفت: اسامی آن دسته از افرادی که از سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها مجوز این حوزه را دریافت کرده اند نیز رصد کرده ایم و در صورت احراز هویت تخلف آن‌ها سند سازی می‌شود و پس از آن نیز اسامی لیست سوم در معرض عموم و در سایت سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور قرار می‌گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۶۷۸۲۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین