پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۰۱۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
شهریه ثابت مدارس غیردولتی حداقل ۴ میلیون تومان و حداکثر ۳۵ میلیون تومان است؛ شهریه ثابت بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و ساختار فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می‌شود. حداکثر شهریه ثابت در مقطع ابتدایی ۲۵ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول ۳۳ میلیون تومان و در مقطع متوسطه دوم ۳۵ میلیون تومان تعیین شده که بنا بر شرایط مدرسه تا سقف 38 درصد فعالیت های فوق برنامه بر آن می تواند اضافه شود.هزینه سرویس و غذا و لباس دانش‌آموزان جزء شهریه محسوب نگردیده و به عهده اولیاست.
شعار سال: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از تصویب شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: حداقل شهریه ثابت ۴ میلیون و حداکثر ۳۵ میلیون تومان تعیین شد.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش از اعلام شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شهریه ثابت مدارس غیردولتی در حال بارگذاری روی سامانه مدارس است و مسؤولان مدارس غیردولتی موظف هستند که میزان شهریه را در معرض دید خانواده‌ها در مدرسه قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه شهریه ثابت مدارس غیردولتی حداقل ۴ میلیون تومان و حداکثر ۳۵ میلیون تومان است، گفت: شهریه ثابت بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و ساختار فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می‌شود.

محمودزاده به شهریه فعالیت‌های فوق برنامه اشاره کرد و ادامه داد: در مدارس غیردولتی سه هزینه وجود دارد که شامل شهریه ثابت، شهریه فوق برنامه و هزینه‌های متفرقه مثل لباس فرم، غذا و ایاب و ذهاب است که ما شهریه ثابت را اعلام کردیم، اما شهریه فوق برنامه و متفرقه جداست.

وی افزود: شهریه فوق برنامه تا ۳۸ درصد شهریه ثابت می‌تواند تعیین شود که باید حتما به تصویب شورای نظارت منطقه و استان برسد و همچنین اخذ آن بعد از شروع سال تحصیلی است؛ هزینه‌های متفرقه ( سرویس ، غذا و لباس فرم) نیز با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعیین می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهریه مدارس روی سایت مشارکت‌ها نیز قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: تیم‌های نظارتی در اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌ها، اداره مشارکت‌های مردمی، اداره ارزیابی عملکرد استان‌ها، اداره‌کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی بر شهریه مدارس غیردولتی نظارت دارند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۱۵۵۶۹۵۴، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
0
0
کدوم مدرسه چهار میلیون تومانه فلان فلان شده ها
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
برو دولتی فلان فلان نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
کلا هزینه مدارس بالاست حتی دولتی ها و دیگه اینکه چرا اجبار کردن پیش دبستانی را بخدا نیازی نیست ویک هزینه اضافی برای والدینه قبلاً کودکستان بود دلخواهی بیشتر بچه ها نمیرفتن ولی بعد با بچه های که رفته بودن از نظر سواد یا بهتر یاد گیری فرقی که نداشتن هیچ تازه بعضی ها که نرفته بودن خیلی هم پیش میافتادن چون هم زده نشده بودن وهم از مدرسه خسته نشده بودن اینها فقط هزینه اضافیه
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
هنوزم پیش دبستانی اجباری نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین