پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از تداوم ثبت شماره اشتراک مددجویان در سامانه امداد هوشمند به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز رایگان خبر داد. معافیت از پرداخت هزینه‌های قبض آب و برق و گاز شامل آن دسته از مددجویانی است که از الگوی مصرف طبق مصوبه هیات دولت پیروی کنند و خانواده‌هایی که خارج از الگوی مصرف هستند باید قبوض خود را مثل گذشته پرداخت کنند.
شعار سال: حسین خدرویسی با اشاره به تعامل خوب کمیته امداد و شرکت‌های آب و برق و گاز برای ارسال شماره اشتراک مددجویان گفت: در حال حاضر تمام اطلاعات اشتراک مددجویان به شرکت‌های آب و برق و گاز ارسال شده و همکاری برای ثبت اطلاعات جدید ادامه دارد.

وی با رد محدودیت زمانی برای ثبت شماره اشتراک مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد در هر زمانی که محل سکونت آن‌ها تغییر کند یا به هر دلیل هنوز موفق به ارسال اطلاعات اشتراک خود نشده‌اند، می‌توانند اطلاعات اشتراک آب، برق و گاز خود را در سامانه هوشمند امداد ثبت کنند یا به مددکاران مربوطه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: معافیت از پرداخت هزینه‌های قبض آب و برق و گاز شامل آن دسته از مددجویانی است که از الگوی مصرف طبق مصوبه هیات دولت پیروی کنند و خانواده‌هایی که خارج از الگوی مصرف هستند باید قبوض خود را مثل گذشته پرداخت کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۰۵۰۲۷۲۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین