پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: چند سال پیش حتی تصور هم نمی‌کردیم که روزی سگ وارد زندگی مردم شود و برخی افراد به جای فرزندآوری از حیوانات خانگی نگهداری کنند. چرا دچار چنین معضلی شدیم و قبح آن از بین رفته است؟
شعار سال: «علیمراد یوسفی» بعد از ظهر شنبه در بخشی از صحبت‌های خود در جمع پایوران و مسئولین لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع)، با اشاره به معضل سگ گردانی در جامعه خاطرنشان کرد: سگ گردانی و نگهداری حیوانات خانگی در حالی امروز بسیار در جامعه باب شده است که چند سال پیش حتی تصور هم نمی‌کردیم که روزی سگ وارد زندگی مردم شود و برخی افراد به جای فرزندآوری، از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه نگهداری کنند. سگ نجس العین است و با شستن با آب پاک نمی‌شود و حتی از نظر آلودگی هم آلودگی آن از بین نمی‌رود. موارد بسیاری مراجعه به مراکز درمانی بر اثر گزیدگی همین حیوانات در کشور مشاهده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: چرا دچار چنین معضلی شدیم و قبح آن از بین رفته است؟ زیرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل و به مسئولیتی اداری تبدیل شده در حالی که این فریضه، وظیفه مسلمانی ماست و کار اداری ما نیست. امروز در وضعیتی قرار داریم که اگر کسی با حجاب و پوشش اسلامی و دینی وارد برخی ادارات و دانشگاه‌ها شود، مورد تمسخر قرار می‌گیرد؛ آیا این همان زمانی نیست که اگر امر به معروف نکنیم، امر به منکر می‌شویم؟

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اینکه قرار نبود چنین وضعیتی در جامعه به وجود بیاید، افزود: عده‌ای هستند که به انجام حرکات زشت و گناه افتخار می‌کنند، زیرا زشتی آن اقدامات از نظر آن‌ها از بین رفته است. اگر ما نسبت به کار زشت، تذکر دهیم و چهره کار خوب و بد حفظ شود، دیگر برخی افراد با افتخار اقدامات زشت را به صورت علنی انجام نمی‌دهند. اگر تذکر با شرایط مناسب صورت گیرد، بی شک تأثیرگذار است.
تعداد بازدید : 8


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۰۱۴۷، hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین