پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
ضعف مسلم جایگاه حقوق اساسی در ایران، ضعف بنیادین نهاد‌های نظارتی با تاکید بر دو نهاد سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات (اصلی و کلیدی‌ترین نهاد‌های نظارت دولتی) در کنار کم توجهی فاجعه بار رسیدگی به تخلفات مدیران دولتی، باعث شده تا ایران تبدیل به بهشت مدیران دولتی اهمال کار و بعضا متخلف و فاسد شود. وزارت نیرو و دولت در پیش بینی، سرمایه گذاری و تامین برق دچار خطا شده و با تولید بشدت کم بازده، کشور را دچار انواع مشکلات کرده است. حال همین مدیران به بهانه‌هایی نظیر پائین بودن قیمت برق در کشور و مصرف بالای حد استاندارد (اصطلاحا من درآورد صدتا یک غاز)، کل اهمال و تخلفات خودشان را پشت پرده این دو واژه مخفی می‌کنند. برای ما جای سوال است که سایر کشور‌ها وزارت نیرو ندارند که شهروندان را تهدید کند؟!
شعار سال: انرژی در جهان حاضر تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین عناصر و عوامل تاثیر گذار بر جریان توسعه شده است. ضعف در این حوزه، نه تنها جریان توسعه یافتگی را کند می‌کند، بلکه باعث تسریع در روند تخریبی توسعه نایافتگی می‌شود.
بنظر شما با مدیران اهمال دار و سازمان دارای تعارض منافع بالا در این خصوص، چه باید کرد؟ بشکلی زشت و عوام فریبانه، کل تقصیرات خود را پشت پرده پائین بودن قیمت برق و اصلاح من درآوردی الگوی مصرف، پنهان کرده اند. زنده باد فساد. حلال باشد پولی که به منزل می‌برید و به خانواده می‌دهید.
 
کشوری که خانه هوشمند در آن به تصویر کشیده شده است (احتمالا ژاپن یا کره جنوبی)، اداره برق ندارد که شهروندانش را تهدید کند و بر آن‌ها منت خدمات رسانی بگذارد؟
تعداد بازدید : 9
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
بی خیال بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین