پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران نوشت؛ برخی به جای همراهی با مدیریت شهری برای رفع مشکلات پیش‌آمده از پی اختلالات عمدی ماه پیش، به زیر سؤال بردن خدمات و تلاش‌های انجام شده می‌پردازند؛ به‌گونه‌ای که انگار شهر دچار مشکلات جدی شده و کار‌ها خوابیده است؛ درحالی‌که می‌توانستند راهکاری برای مشکلات به‌وجود آمده ارائه کنند.
شعار سال: ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران؛ برخی به جای همراهی با مدیریت شهری برای رفع مشکلات پیش‌آمده از پی اختلالات عمدی ماه پیش، به زیر سؤال بردن خدمات و تلاش‌های انجام شده می‌پردازند؛ به‌گونه‌ای که انگار شهر دچار مشکلات جدی شده و کار‌ها خوابیده است؛ درحالی‌که می‌توانستند راهکاری برای مشکلات به‌وجود آمده ارائه کنند.

از سوی دیگر در شرایط سخت مالی فعلی و منتظر ماندن زیاد شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس، واردات اتوبوس‌های دست دوم اروپایی به نقد گذاشته می‌شود.

این در شرایطی است که طی دوره‌های پیش‌تر مدیریت شهری خرید اتوبوس دست‌دوم برای رفع نیاز شهر انجام شده؛ بنابراین چنین انتقاداتی نه‌ تنها فایده‌ای را نصیب شهر نمی‌کنند، بلکه با اقدام رسانه‌ای، هزینه می‌تراشند؛ به‌خصوص برای رسانه‌های آن‌ور آبی که مدام دنبال تخریب روحیه شهروندان و بدبینی مردم به اوضاع هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۴۷۷۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
کارتون رو درست انجام بدین که ازتون انتقاد نکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین