پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران می‌گوید متأسفانه برخی از نگاه‌های سیاسی و جریان‌های مخرب سیاسی و غیرسیاسی منتظر هستند تا قطار موفقیت حرکت کند و سنگ بردارند و به‌سویش پرتاب کنند. چنین رفتار‌هایی صحیح نیست و به شهر و شهروندان آسیب می‌زند.
شعار سال: علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در یک روزنامه نوشت: واقعیت کنونی تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری تهران به‌ویژه شهردار خوش‌فکر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهر و شهروندان است.

متأسفانه برخی از نگاه‌های سیاسی و جریان‌های مخرب سیاسی و غیرسیاسی منتظر هستند تا قطار موفقیت حرکت کند و سنگ بردارند و به‌سویش پرتاب کنند. چنین رفتار‌هایی صحیح نیست و به شهر و شهروندان آسیب می‌زند.

در این بین، بی‌توجهی به شایعات بهترین پاسخ است. اقدام شهردار تهران در حل مسائل شهری برای برخی خوشایند نیست، اما آنچه پای مکتب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آموخته‌ایم این است که فارغ از گرایش سیاسی به کسانی که هدفشان خدمت‌رسانی به مردم است باید کمک کرد. چرا که منافع مردم در میان است و از این‌رو باید سایر مسائل حاشیه‌ای را نادیده گرفت و روی کار و کار و کار متمرکز شد.

به هر ترتیب احساس شادی و خرسندی از موفقیت دیگران، خصلت خوبی است که همگان ندارند به همین دلیل از روی حسد تلاش می‌کنند تا موفقیت‌ها به حداقل برسند. اما باید گفت شهردار تهران و همکاران زحمتکش او بی‌وقفه مشغول خدمت به مردم عزیز تهران هستند. حرف و سخن اخیر درباره رفتن ایشان به دولت شایعه‌ای بیش نیست، شورای اسلامی شهر تهران همواره مطالبه خدمت بهتر به شهروندان را داشته است و از خادمان شهر حمایت می‌کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۲۱۶۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین