پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۴۳۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
طرح تغییر نام اکباتان توسط سخنگوی شورای شهر، باعث ایجاد حاشیه ها و اما و اگرهایی چند در افکار عمومی گردید. آیا تدبیر است که در شرایط ناآام و ملتهب اجتماعی، با حاشیه گویی ها زمینه را برای تشدید نارضایتی ها فراهم کنیم؟ آیا امکان دارد از زمان شهادت شهید آرمان علی وردی تا زمان صحبت جناب سخنگو با رسانه ها، شش هزار تلفن به کمیسیون شورای شهر برای تغییر نام اکباتان شده باشد؟ لطفا در فرآیند صحبت، تحفظات کلامی را با دقت بیشتری رعایت کنیم.

شعار سال : علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران، در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر نام شهرک اکباتان به نام شهید آرمان علی وردی بیان داشت که، پس از شهادت شهید آرمان علی وردی احساسات مردم برانگیخته شد و چند هزار تماس با اعضای کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات مردم تغییر نام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی شورای شهر در خصوص تغییر نام شهرک اکباتان

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر نمی‌تواند قانونا ورودی به تغییر نام شهرک‌ها داشته باشد گفت، شهرک هیأت امنا دارد و بر اساس قانون، شورای شهر تنها می‌تواند اقدام به تغییر نام معابر، میادین، بوستان‌ها و تاسیساتی که تحت پوشش مدیریت شهری است، کند.بر این قاعده، وظیفه داریم تا برای پاسخگویی به حجم احساسات مردمی در حداقل زمان ممکن معبری مناسب در محل شهادت یا محل زندگی شهید آرمان علی وردی به نام این شهید نامگذاری کنیم. روز شنبه جلسه فوق‌العاده کمیسیون نامگذاری برگزار می‌شود تا بتوانیم برای جلسه علنی روز یکشنبه تغییر نام را پیشنهاد دهیم.

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی:

تعداد بازدید : 10

*** ضمن تکریم مقام شهید و هدف پنداری شهادت برای هر انسان آزاده و مسلمان متعهدی، عرض می کنیم و می پرسیم که آقای نادعلی تا چه اندازه از نظر مفهومی با وازه شهید و شهادت آشنا هستند( در صورت تمایل ایشان را به مناظره علمی دعوت می کنیم. واژگان زنجیره ای هدیه ،گذشت، لطف، ایثار،شهادت و ...). لذا از این سرور فرهیخته تقاضا مندیم که زیاد به حوزه شوآف ورود نکنند. حتی اگرقصد بر تغییر اسم معبر یا میدانی است، با اطلاع رسانی بعد از تصمیم گیری، می توان مقصود را محقق نمود.

*** آقای نادعلی توجه دارند که در تمام دنیا ( حتی ضروری برای ایران) برای افزایش بهره وری، خیابان ها و معابر را به سمت شماره گذاری سوق داده و اسامی ارزشی - فرهنگی-یادمانی و غیره را بعنوان اسم دوم، همان خیابان می نویسند. تا ضمن حفظ ارزش ها، بستر برای بهره وری شهروندان در فرآیند آدرس یابی ، بیشتر فراهم شود.

*** سرور عزیر جناب نادعلی توجه دارند که غالبا شماره های تلفن کمیسیون های شورا پاسخگو نبوده و اگر هم باشند، به شیوه ای ماهرانه شهروندان پیچانده می شوند( امتحان کنید و تماس بگیرید و درخواست وقت ملاقات حول مسائل کلیدی شهر کنید ، ببینید چه برخوردی با شما می شود). 

*** عزیز ما جناب نادعلی توجه دارند که اگر هر شهروند تماس بگیرد و فقط سه دقیقه حرف بزند( ساعتی 20 تماس و روزی 160 تا 200 تماس)، حداقل 30 روز طول می کشد تا شش هزار تقاضای تلفنی برای تغییر نام ادعا شده از شورا، صورت پذیرد. شهید آرمان علی وردی کی به شهادت رسیده اند؟ 

*** جناب نادعلی توجه دارند که حتی بدون اشاره به تغییر اسم شهرک اکباتان، می شد خیابانی را قانونا در این شهرک تغییر نام دارد و تشویش ادهان آنهم در شرایط ناآرام ایجاد نکرد؟

*** فرض کنیم که شش هزار تماس آقای نادعلی صحیح باشد، با کدام حجت قانونی، عقلی و شرعی، بر اساس تقاضای شش هزار نفر قصد دارید نظرات چندین ده هزار نفر مخالف تغییر اسم را نادیده بگیرید؟ 

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی شورای شهر در خصوص تغییر نام شهرک اکباتان

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی شورای شهر در خصوص تغییر نام شهرک اکباتان

با وجود برخی از تذکرات سابق،گویا برادر عزیزمان چندان توجه ای به درخواست های مشفقانه ندارند و راه خود را می روند. منتظر دریافت توضیحات احتمالی هستیم.

توهین مجری شبکه سه( محمدرضا باقری) به شهروندان اکباتان ( پیامدها)

محمدرضا باقری مجری شبکه سه که چند روز قبل با انتشار تویتی توهین‌آمیز (نامیدن اکباتان به نکبتان) موجب ناراحتی شهروندان شهرک اکباتان را فراهم ساخته بود، توییت مذکور را پاک کرد. هرچند که توضیح در قالب عذر بدتر از گناه داد و گفت که درباره بخش معدودی از جمعیت اکباتان، از این واژه استفاده کرده است.

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی شورای شهر در خصوص تغییر نام شهرک اکباتان

ایشان از کجا می دانند که قاتلان شهید آرمان علی وردی از اهالی اکباتان است؟ آیا باید پذیرفت که چون شهادت در اکباتان اتفاق افتاده، قاتلان هم  ساکن اکباتان می باشند( نگاهی به آشوبگران سایر محلات بیندازید، متوجه خیلی از واقعیات می شوید)؟ دوم اینکه، به فرض که قاتلان شهید از اهالی اکباتان باشد. قاتلان چند فرد می باشند، این چند نفر ، چه ارتباطی به کلیت اهالی اکباتان دارد؟ به فرض محال که بخشی از مردم اکباتان تهران هم این گونه باشند،آیا باید با بی تدبیری ها، بر آشفتگی ها افزود؟ 

اینها همان عدم پختگی لازم را می رساند. همان ضعفی است که مدیران و سیاستمداران ارشد کشور قبول نمی کنند که تعهد الزاما با تجربه بدست می آید و به آراسته و شبیه کردن ظاهر و رفتار به طیف و رنگ و شکلی خاص، نیست. لحظه شهادت شهید آرمان علی وردی خیلی دردناک است، خشم ما برای نابودی ترس ماست و انگیزه ای است برای پیشرفت کشورمان. خشم ما عامل غلبه بر عقل ما نباید باشد. 

تعداد بازدید : 12

واکنش رهبر انقلاب به شکنجه شهید طلبه جوان در تهران؛ آرمان عزیز چه گناهی کرده بود؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دانش‌آموزان:
آن طلبه جوان، طلبه‌ِ شهید جوان در تهران آرمان عزیز! او چه گناهی کرده بود؟ طلبه‌ِ جوان، دانشجو بوده آمده طلبه شده، متدیّن، مؤمن، متعبّد، حزب‌اللهی، شکنجه کنند زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان، این‌ها کار‌های کوچکی است؟ این‌ها که‌اند؟ این [را]باید فکر کرد؟ این‌ها که‌اند؟ این بچه‌های ما که نیستند، این جوان‌های ما که نیستند اینها، این‌ها که‌اند؟ از کجا دستور می‌گیرند؟ چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند این‌ها را محکوم نکردند؟ چرا قضیه شیراز را که یک انفجار بود محکوم نکردند؟ این‌ها طرفدار حقوق بشرند؟
این‌ها را بشناسیم، این‌ها را بشناسید. البته ما یقه این‌ها را رها نخواهیم کرد، نظام جمهوری اسلامی به حساب این جنایتکار‌ها خواهد رسید حتماً. هرکس ثابت بشود که همکاری داشته با این جنایت‌ها در این جنایت‌ها دستی داشته مجازات خواهد شد ان‌شاءاللّه بدون تردید. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

 

دستگیری یکی از متهمان شهادت شهید آرمان علی وردی

پس از جمله اغتشاشاگران به شهید علی وردی در اکباتان و شهادت ایشان، تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند و پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند. پلیس مدعی است که کار را دنبال می‌کنیم تا سایر افراد مرتبط با این پرونده را نیز دستگیر کنیم.

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی شورای شهر در خصوص تغییر نام شهرک اکباتان

تعداد بازدید : 7

نقد عباس عبدی به و عبارت نابخردی، کرانه ندارد!

عباس عبدی در واکنش به صحبت های سخنگوی شورای شهر می گوید که، راه‌حل همیشگی؛ به جای تغییر «رسم» تغییر «اسم» می‌دهند. همین نابخردی، کرانه ندارد!

از جعلیات تا غلوهای علیرضا نادعلی شورای شهر در خصوص تغییر نام شهرک اکباتان

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
برچسب ها: علیرضا نادعلی ، ادعای درخواست تغییر اسم شهرک اکباتان به شهرک آرمان ، غلوهای علیرضا نادعلی ، جعلیات علیرضا نادعلی ، علیرضا نادعلی شورای شهر ، تغییر نام شهرک اکباتان تهران به شهرک آرمان ، نامگذاری معبری بنام شهید آرمان علی وردی ، درک مفهوم شهید و شهادت ، غلو در تعداد تماس های برقرار شده با شهرداری تهران ، منطق تغییر اسامی معابر ، گرایش جهانی به استفاده از اعداد در نامگذاری معابر ، شهرک آرمان اکباتان سابق ، مخدوش سازی تابلوهای شهری ، تغییر نام اکباتان ، نظر اکباتانی ها درباره تغییر نام اکباتان ، آرمان یک آرمان دو آرمان سه ، شکایت اکباتانی ها ، نارضایتی اهالی اکباتان ، نظرسنجی از اهالی اکباتان ، تغییر نام ها به دنبال چیست ، تغییر نام یا تحمیل نام شهرک ، بازی با ارزش های اجتماعی و فرهنگی ، صورت گرایی و ظاهر سازی مذهبی ، اکباتان اکباتان می ماند ، اشویش اذهان شهرک اکباتان ، پشت پرده پیشنهاد تغیر نام اکباتان ، جریان شناسی برای تغییر نام اکباتان ، تغییر نام اکباتان با اسپری ، شهرک اکباتان تهران کجاست ، بافت فرهنگی شهرک اکباتان چگونه است ، توهین به شهروندان ساکن اکباتان ، توهین مجری به شهروندان اکباتانی ، محمدرضا باقری مجری شبکه سه ، توهین مجری شبکه سه به شهروندان اکباتان ، توهین محمدرضا باقری به شهروندان اکباتان ، تغییر اکباتان به نکبتان ، لحظه شهادت شهید آرمان علی وردی ، روایت شهادت شهید آرمان علی وردی ، چگونگی شهادت شهید آرمان علی وردی ، قاتلان شهید آرمان علی وردی ، خانواده شهید آرمان علی وردی ، بیانات رهبر درباره شهید آرمان علی وردی ، بیانات رهبر درباره طلبه جوان آرمان علی وردی ، توئیت انتقادی عباس عبدی به صحبت های نادعلی شهرداری
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
همه ما سوگواریم، چرا آقای نادعلی این گونه بر جو دادن اصرار دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
کجایی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
چقدر راحت داره صحبت می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین