پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۰۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
اخباری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری در حال دست به دست شدن است که در آن ادعا می‌شود سوالات کنکور هنر، کنکور ریاضی و اخیرا هم کنکور تجربی در ساعات اولیه آزمون در فضای مجازی انتشار یافته است. کانال تلگرامی متخصصین بهداشت ایران نوشته است که، سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه ۹:۰۰ تا ۹:۳۰ صبح به طور کامل به بیرون درز کرد و سوالات اختصاصی ریاضی و زیست شناسی نیز بلافاصله پس از توزیع دفترچه اختصاصی شماره ۱ در فضای مجازی قرار گرفت. با قید فوریت و بدور از هرگونه شانتاژ و فرار به جلو یا حاشیه سازی برای رسانه‌ها، از مسئولان سازمان سنجش توضیح عقلانی و مستدل می‌خواهیم.
شعار سال: برخی از منابع مدعی شده اند که سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه ۹:۰۰ تا ۹:۳۰ صبح به طور کامل به بیرون درز کرد و سوالات اختصاصی ریاضی و زیست شناسی نیز بلافاصله پس از توزیع دفترچه اختصاصی شماره ۱ در فضای مجازی قرار گرفت.

خبر می‌رسد که داوطلبان و خانواده‌های نگران در چندین خبرگزاری هم با امضای مجازی، کارزار‌هایی را برای مقابله با تکرار اتفاق سال گذشته ایجاد کرده‌اند.
ادعای انتشار سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه زمانی ۹ تا ۹ و نیم صبح
ادعای انتشار سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه زمانی ۹ تا ۹ و نیم صبحادعای انتشار سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه زمانی ۹ تا ۹ و نیم صبح
سوال اینجاست که چرا با وجود این که هزینه کنکور را خود داوطلبان پرداخت می‌کنند، هیچ اقدام موثری برای تأمین امنیت حساس‌ترین آزمون علمی کشور که نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر در آن رقابت می‌کنند انجام نشده است؟ چرا با وجود ادعا‌های مکرر قطع و کاهش سرعت اینترنت، اینترنت در حوزه‌های آزمون برقرار بوده و امکان رد و بدل شدن احتمالی پیام‌ها با بیرون حوزه وجود داشت؟

همچنین برخی از اخبار در خصوص کنکور ریاضی مدعی شده اند که دقایقی بعد از امتحان، عکسی از برگه سوالات در فضای مجازی رد و بدل شده است. پلیس فتا ضرورت دارد که صحت این ادعا را مورد بررسی قرار دهد.
ادعای انتشار سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه زمانی ۹ تا ۹ و نیم صبح
در خصوص کنکور هنر هم با شایعات تا ادعا‌هایی همانند روبرو بودیم. برخی کاربران با فرستادن عکس‌هایی مدعی شدند که سوالات آزمون هنر در حین امتحان لو رفته؟! شعار سال، صلاحیت تائید صحت یا عدم صحیح بودن این عکس‌ها را ندارد، لذا ضرورت پاسخگویی و شفاف سازی سازمان سنجش و پلیس فتا بشدت احساس می‌شود.
ادعای انتشار سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱ در بازه زمانی ۹ تا ۹ و نیم صبح
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سالف برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین