پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مجوز تاسیس دو شهرک صنفی در استان قزوین صادر شده و پس از تامین زمین مناسب، مراحل ساخت آن انجام خواهد شد و واحد‌های صنفی به آن منتقل می‌شوند.
شعار سال: کاظم رضا‌قلیان با اشاره به ایجاد شهرک‌های صنفی در استان گفت: دو شهرک صنفی در قزوین ایجاد خواهد شد که هدف از آن انتقال برخی مشاغل مزاحم و کسب و کار‌های فنی است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده صنوفی مانند کابینت سازی‌ها به شکل گروهی به یکی از این شهرک‌ها منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: انتقال مشاغل مزاحم مانند چوب‌بری‌ها و آهن‌بری‌ها هم برای شهرک صنفی دوم در نظر گرفته شده است که اجرای آن به هماهنگی‌های اصتانی و صنفی نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به کارکرد شهرک‌های صنفی گفت: در شهرک‌های صنفی با تمرکز خدمات تخصصی می‌توان به رفع نیاز‌های شهروندان در یک مکان متمرز و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و رفت و آمد‌ها تاثیرگذار بود.

وی عنوان کرد: شهرک صنعتی فناوری و انرژی هم در سفر رئیس جمهور به استان تصویب شده که در حال تامین زمین آن هستیم و در مراحل بعدی سرمایه‌گذاران برای استقرار در آن جذب خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۰۷۹۷، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین