پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عزم سازمان بازرسی در دوره تحول و تعالی برای خشکاندن ریشه‌های فساد و مسدودسازی بستر‌های فسادزا جرم است و تلاش می‌کنیم با تمرکز بر مسائل مهم و کلان نگری، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در درهم شکستن ساختار‌های فسادزا گام‌های عملی و موثری برداریم.
شعار سال: ذبیح الله خداییان روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین سازمان بازرسی کل کشور با محوریت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب افزود: رهنمود‌های رهبر انقلاب به عنوان چراغ راه قوه قضاییه در راه رسیدن به اهداف کلان خود، باید بدون اتلاف زمان و به صورت دقیق، جامع و کارشناسی در سازمان بازرسی کشور مطمح نظر همه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی کل کشور در هماهنگی با سایر بخش‌های قوه قضاییه، از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کند.

وی در این زمینه مشخصا تکالیفی را برای قائم مقام، معاونین و بازرسان کل و امور سازمان بازرسی کل کشور تعیین کرد و گفت: بهره‌گیری از سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌ها به ویژه در زمینه معاملات و مناقصات و فراهم سازی بستر ارتباطی این سامانه با سازمان بازرسی کل کشور پیگیری شود.

خداییان با صدور دستوری معاونان و بازرسان امور را مکلف کرد که ظرف ۱۵ روز تکالیف همه دستگاه‌ها از حیث اجرای وظایف قانونی و آیین‌نامه‌های مربوطه و تدوین دستورالعمل‌های قانونی را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اشاره‌ای هم به روند اجرای سند تحول قضایی در سازمان بازرسی کل کشور داشت و تاکید کرد که تکالیف مندرج در این سند به عنوان یکی از مترقی‌ترین اسناد بالادستی به صورت ویژه و با رفع موانع و مشکلات، اجرا شود.

در پایان با دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد کارگروهی ویژه متشکل از معاونت‌های سازمان بازرسی به منظور اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به نتیجه رسیدن دستورات ایشان تشکیل شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۳۳۲۲، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
یکی باید سازمان بازرسی رو بازرسی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین