پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
استاندار تهران از افزایش ۳۰۰۰ نفری ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان تهران خبر داد.
شعار سال: محسن منصوری در پایان جلسه قرارگاه اجتماعی استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: جلسه قرارگاه استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و دو دستور کار موضوع روند مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان متجاهر در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه ۳۰۰۰ نفر به ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر اضافه شده است و این ۳۰۰۰ نفر در ماه جاری در چرخه بازپروری قرار خواهد گرفت و به این ترتیب قدم دیگری در جهت پاکسازی کامل شهر تهران از وجود معتادان متجاهر برداشته خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: برخی موضوعات در قرارگاه اجتماعی استان تهران همچون جمع‌آوری معتادان متجاهر به صورت کلی مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و برخی موضوعات نیز به صورت جغرافیایی بررسی می‌شود. برای مثال پیگیری موضوعات مناطق آسیب‌پذیر تهران همچون هرندی به صورت مجزا در قرارگاه بررسی می‌شود.

بر همین اساس ماه گذشته با حضور در محله هرندی و برگزاری جلسه قرارگاه مقرر شد ظرف یک ماه آینده مصوبات جلسه قبلی مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چه میزان از مصوبات اجرایی شده است. امروز حدود دو یا سه روز مانده به پایان یک ماه و این جلسه برگزار شد تا ۲۳ مورد مصوبه جلسه قبلی مورد بررسی قرار گیرد. متأسفانه برخی از مصوبات اجرایی نشده بود که مقرر شد مورد پیگیری جدی از سوی دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۳۵۹۱، www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین